رییس شعبه یاسوج بیمه “ما” : امیدواریم بتوانیم اقدامات و فعالیت های خوبی در این شعبه انجام داده و کهگلویه و بویر احمد بتواند یکی از شعبه های موفق در جذب و حفظ مشتری و هم چنین تامین کننده رضایتمندی آنها بر اساس اصل مشتری مداری باشد.
کد خبر: ۳۷۵۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸ 11 February 2017
در راستای اهداف مشتری مدارانه و در جهت خدمت رسانی سریع به هموطنان، شعبه بیمه "ما” در استان کهگلویه و بویراحمد افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، آیین افتتاح و راه اندازی شعبه یاسوج با حضور قربانی معاون شبکه فروش و توسعه بازار، ،  شفیعی مدیر امور شعب برگزار شد.

در ابتدای این مراسم جهاندیده رییس شعبه یاسوج بیمه "ما” ضمن تشکر از حضور مدیر و معاون بانک ملت سرپرستی استان کهگلویه و بویر احمد ،رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگلویه و بویر احمد ، روسای شعب بانک ملت استان و جمعی از فعالان صنعت بیمه و مسوولان شهری و استانی ، اظهارداشت : امیدواریم بتوانیم اقدامات و فعالیت های خوبی در این شعبه انجام داده و کهگلویه و بویر احمد بتواند یکی از شعبه های موفق در جذب و حفظ مشتری و هم چنین تامین کننده رضایتمندی آنها بر اساس اصل مشتری مداری باشد. و برندینگ و بازاریابی مدرن سرلوحه شبکه فروش شرکت می باشد.

در ادامه نیز امیرحسین قربانی با تاکید بر اهمیت و جایگاه مشتری مداری در بیمه "ما” گفت: یکی از اولویت های این شرکت در بخش توسعه شبکه فروش، در دسترس مشتری بودن و اطلاع رسانی دقیق و شفاف در زمان فروش می باشد .

وی با اشاره به لزوم توسعه بازاریابی مدرن در شرکت بیمه "ما” گفت: توسعه این بخش بنا بر توانمندی ها و ظرفیت های هر استان برنامه ریزی شده و بیمه گران باید بر اساس ظرفیت های اقلیمی و خاصی که در هر استان وجود دارد رشته های بیمه ای مختلف را به فروش رسانده و در اجرای ایجاد اطمینان و اعتماد بیمه ای برای آحاد جامعه تلاش نمایند.

پرسنل شعب و نمایندگان محترم شبکه فروش در سطح اول تماس با مشتریان قرار دارند لذا دانش فروش و نحوه مذاکره مناسب و اطلاعات کامل بیمه گری از ملزومات اصلی کار این عزیزان خواهد بود که در بخش آموزش به این موضوع توجه ویژه شده است و در سال آینده نیز پیگیری خواهد شد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار