تابناک زنجان;
در پی تهدیدات دونالد ترامپ بر علیه ملت ایران و حضور باشکوه مردم در حماسه 22 بهمن به نظر می رسد که برخی گروههای سیاسی با طرح شعار "آشتی ملی" در پی سوءاستفاده و بهره برداری از شرایط فعلی هستند!
کد خبر: ۳۷۵۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۵ 11 February 2017
در طی هفته های گذشته و با روی کار آمدن رئیس جمهوری جدید آمریکا فضای جدیدی در حوره ایران هراسی ایجاد شده است تا جایی که بصورت علنی و غیر دیپلماتیک ترامپ از برخورد با اقدامات ایران در خاورمیانه سخن گفت و حتی تحریم های جدید را نیز علیه کشورمان وضع نمود.

اما این تحریم ها گرچه به عنوان آخرین تیشه ها به برجام نا فرجام دولت یازدهم از سوی آمریکا تعبیر می شود اما تهدیدات ترامپ موجب شد تا بار دیگر گروههای سیاسی مختلف کشور بصورت متحد در قبال اقدامات دولت جدید آمریکا موضع گیری کنند که این را می توان به عنوان یک دستاورد مثبت برای فضا سیاسی کشور دانست.

از سوی دیگر رهبر معظم انقلاب نیز پیش از برگزاری رویداد عظیم راهپیمایی 22 بهمن در واکنشی هوشمندانه از مواضع ترامپ بخاطر پرده برداشتن از چهره واقعی آمریکا تشکر نمودند زیرا در واقع تا پیش از این چهره واقعی آمریکا برای برخی خواص و عوام ناشناخته بود.

خوشبختانه روز گذشته مردم شریف زنجان در کنار سایر آحاد ملت در سراسر کشور با حضور خود اثبات نمودند که همچون گذشته برای همراهی در عرصه حفظ نظام و دستاوردهای آن آماده اند و ترسی از تهدیدات هئیت حاکمه جدید آمریکا ندارند.

البته باید توجه داشت که در این فضای مثبت ایجاد شده در کشور برخی گروههای سیاسی با طرح شعار "آشتی ملی" در پی سوءاستفاده و بهره برداری جناحی از شرایط فعلی هستند که طبعا لازم است در این عرصه مردم و مسئولین هوشیاری لازم را داشته باشند.

- با تابناک زنجان همراه باشید. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار