نکته دوم که بسیار متاثر کننده بود ریخت و پاش هایی بود که در خصوص پلاکاردها و تصویرها دیده می شد به گونه ای که اینقدر تصاویر و پلاکارد زیاد بود که توزیع کننده ها به هر نفر تعداد زیادی می دادند بلکه از شر آن ها خلاص شوند!
کد خبر: ۳۷۵۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶ 10 February 2017
امروز بی شک یکی از خاطره انگیزترین روزهای ایرانیان بوده و خواهد بود که هر ساله تکرار می شود ولی پس از گذشت حدود 38 سال هنوز بر جذابیت آن افزوده می شود.
راهپیمایی عظیم 22 بهمن در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی برگزار شد که به روایت تصاویر هنوز در حال پویایی و بوجود آمدن ابعادی جدید در خود است.
آنچه که دوربین تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، از راهپیمایی امروز رصد کرد حضور کودکانی به همراه اولیاء خود بود که به نظر می رسید مشاقی عجیبی در چهره آن ها وجود دارد که نشان از هیجان به خاطر حضور در چنین گردهمایی بزرگی است.
هر چند بسیاری از این کودکان تنها چیزی که از این راهپیمایی و علت آن می دانستند محدود به توضیحاتی در لفظ کودکانه اولیاء خود بود اما همین توضیحات کودکانه هم تا حدودی برای کودکان پیش زمینه ای خواهد بود تا در آینده بهتر بفهمند که خمینی کبیر که بود ؟ و انقلاب 57 چه بود؟
 
تصاویر سراسر استان نشان می دهد که حضور کودکان و نوجوانان بسیار گسترده بوده است. این راهپیمایی بدون از صحبت های کلیشه ای واقعیتی را برای جهانیان و سیاستمدران دوست و دشمن روشن می کند و آن قدرت بسیج عمومی است که در محاسبات دشمنان باید درج شود چرا که نشان از این دارد ، ایرانیان شاید در برخی مسائل داخلی با هم اختلافاتی داشته باشند اما در مقابل دشمنان خود کاملا متحد هستند.
این مشاهدات زیبایی های این مراسم پر شور و شکوه است که هر ایرانی وطن دوستی ، نمی تواند از دیدن این صحنه ها احساس غرور نکند.
 
آنچه که در این مراسم زیبا نبود!
راهپیمایی 22 اوج برنامه های دهه ی فجر است و هر آنچه بخواهد در معرض دید قرار گیرد به این روز ختم می شود چه در بعد سیاسی ، چه در بعد اجتماعی و فرهنگی! چه در بعد داخلی و چه در بعد خارجی! اما به نظر می رسد با گذشت 38 سال از برگزاری چنین برنامه ای در روزی خاص ، مسئولین برگزارکننده باید هر ساله معایب این برنامه را به نوعی اصلاح کنند. دو مورد در راهپیمایی امروز اصلا زیبا نبود!
اولین موضوع را کارگردان گروه سرودی که قرار بود با 1357 نفر از دانش آموزان اجرا کند به خبرنگار ما گفت . ماجرا از این قرار بود که گروه سرود به علت نبودن محوطه ای محصور برای اجرا ، در میان جمعیت گم شد و به قول صالح زینی پور مسئولو کارگردان گروه به زحمت تعداد کمی از آن ها را توانستند گرد هم بیاورند! که این برنامه شاه بیت فعالیت های آموزش و پرورش در برپایی یوم الله 22 بهمن بود و با کمی بی سلیقگی! این زحمات آنگونه که باید نتیجه مطلوب نداشت.
 
نکته دوم که بسیار متاثر کننده بود ریخت و پاش هایی بود که در خصوص پلاکاردها و تصویرها دیده می شد به گونه ای که اینقدر تصاویر و پلاکارد زیاد بود که توزیع کننده ها به هر نفر تعداد زیادی می دادند بلکه از شر آن ها خلاص شوند!
واقعا جای تاسف است که مسئولینی که برای حمایت و زنده نگه داشتن روزی که نماد مبارزه انسان های ساده زیستی مانند بنیانگذار انقلاب اسلامی با کفر است ، اینگونه نسبت به ریخت و پاش اموال عمومی بی خیال هستند!
با توجه به کیفیت تصاویر به نظر می رسد هزینه هنگفتی برای آن ها صرف شده است . حال باید از مسئولین برگزار کننده پرسید در شرایطی که کشور نیازمند نوعی ریاضت و صرفه جویی است ، آیا رواست اینگونه بیت المال را ریخت و پاش کنید. 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
چرا یاسوج مگه بقیه جاها چیز دیگه ای بوده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار