امام جمعه دهلران با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن و اینکه مسئولان باید جواب این حضور را با خدمت صادقانه و شبانه روزی بدهند، یادآور شد: توجه به بخش های این شهرستان از جمله سراب میمه، پهله و موسیان باید مورد عنایت ویژه مسئولان قرار گیرد.
کد خبر: ۳۷۵۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹ 10 February 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته دهلران با تقدیر از حضور مردم و مسئولان در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: انقلاب اسلامی موجب احیای اسلام، طنین انداز شدن بانگ الله اکبر در دورترین نقاط عالم، سربلندی امت های اسلامی و کوتاهی دست اجانب از این مملکت شد.
 
وی با اشاره به اینکه امام امت فرعونیان زمان را به زباله دان تاریخ سپرد، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و حمایت و پشتیبانی مردم موجب سربلندی مسلمانان شد و طومار 2 هزار و 500 ساله رژیم شاهنشاهی را در هم پیچید.
 
خطیب جمعه دهلران به چالش های اوایل انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: انقلاب با رهبری امام و حمایت و حضور در صحنه مردم توطئه ها را خنثی کرد و انقلاب نوپای اسلامی را به سر منزل مقصود رساند.
 
حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: داشتن استقلال واقعی و عدم وابستگی و ایستادن روی پای خود علیرغم میل دشمنان و خنثی شدن توطئه ها، تحریم ها، تهدیدات و شکل گیری بیداری اسلامی از برکات مهم انقلاب است که به ملت ما هدیه داده شد.
 
وی با اشاره به پیشرفت در عرصه های هسته ای، نظامی، پزشکی و کشاورزی گفت: اگر چه در انرژی هسته ای که نیاز ما در خیلی از زمینه هاست دشمنان مانع تراشی می کنند اما پیروز واقعی ما هستیم.
 
خطیب جمعه دهلران دوری از خدا، معنویت و ارزش ها، یاد شهدا، حزب بازی و گروه بازی را از چالش هایی دانست که انقلاب را تهدید می کند و بر دوری از این مسایل تاکید کرد.
 
حجت الاسلام موسوی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن و اینکه مسئولان باید جواب این حضور را با خدمت صادقانه و شبانه روزی بدهند، یادآور شد: توجه به بخش های این شهرستان از جمله سراب میمه، پهله و موسیان باید مورد عنایت ویژه مسئولان قرار گیرد.
 
امام جمعه دهلران بر لزوم رفع مشکلات ساختمان اداری و نیروی انسانی بخشداری سراب میمه تاکید کرد و افزود: توجه به راه های این بخش، استقرار ادارات و تسریع در گاز رسانی به میمه و پهله و روستاهای تابعه باید با جدیت دنبال شود.
 
وی با اشاره به یاوه گویی های ترامپ و پاسخ دندان شکن مردم در راهپیمایی 22 بهمن به این یاوه گویی ها اظهار کرد: دستگاه دیپلماسی کشور در مقابل یاوه سرایی ترامپ سکونت نکند و جواب دندان شکن بدهد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار