مدیر کل امور مالیاتی لرستان گفت: امسال سازمان امور مالیاتی طرح جامع مالیاتی را در دست اقدام دارد که در این راستا زیرساخت‌هایی را انجام داده‌ایم.
کد خبر: ۳۷۵۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰ 09 February 2017

مدیرکل امور مالیاتی لرستان گفت: امسال سازمان امور مالیاتی طرح جامع مالیاتی را در دست اقدام دارد که در این راستا زیرساخت‌هایی را انجام داده‌ایم.

محمدرضا محمدی ظهر امروز در همایش انقلاب در قاب تاریخ لرستان که در سالن اجلاس اداره کل امور مالیاتی لرستان برگزار شد ضمن گرامیداشت سالروز بیداری ملت ایران اظهار داشت: خانواده مالیاتی جدای از خانواده ایثارگران نیست و این افتخاری است که بیش از 38 درصد از کارکنان امور مالیاتی را خانواده ایثارگران تشکیل می‌دهد.

وی افزود: گرچه رسالت ما براساس قانون وصول مالیات است و منبع درآمدی دولت هستیم، براساس برنامه توسعه و سیاست‌های کلی نظام دولت اتکا به درآمدهای نفتی را کمرنگ کرده و به سمتی می‌رویم که درآمد پایه در دولت از محل مالیات باشد.

مدیرکل امور مالیاتی لرستان عنوان کرد: خوشبختانه در مجموعه امورمالیاتی مسائل فرهنگی را پررنگ دیده‌ایم و معتقدیم کارهای فرهنگی و زیربنایی می‌تواند ما را در انجام امور موفق و پیروز کند.

وی با بیان اینکه کار امور مالیاتی وسوسه‌انگیز است، بیان کرد: درصورتی که بتوانیم مسائل فرهنگی و معنوی را در کار خود دخیل کنیم در امور زندگی موفق می‌شویم.

محمدی گفت: همزمان با نواخته شدن زنگ انقلاب سازمان امور مالیاتی لرستان نیز برنامه‌هایی مانند ساخت کانال تلگرامی و برگزاری نمایشگاه عکس را با شعارهای انقلاب و دهه فجر انجام کرده است.

وی با اشاره به اینکه در دهه فجر ادارات جدیدی در شهرستان‌های استان بر اساس نیاز ایجاد شده است، تصریح کرد: طی دهه فجر اداره امور مالیاتی در شهرستان رومشکان افتتاح شده است.

مدیرکل امور مالیاتی لرستان خاطرنشان کرد: امسال سازمان امور مالیاتی طرح جامع مالیاتی را در دست اقدام دارد که در این راستا زیرساخت‌هایی را از لحاظ اصلاح فیزیکی ساختمان‌ها که بهpst معروف است انجام داده‌ایم.

وی اظهار داشت: همچنین در بحث نرم‌افزاری توانستیم در مرکز استان اداره الکترونیکی را راه‌اندازی کنیم که با اجرای طرح جامع امور مالیاتی فرار مالیاتی کمتر می‌شود.

محمدی با بیان اینکه در طرح جامع امور مالیاتی عدالت مالیاتی رعایت می‌شود، افزود: در این  طرح دسترسی به واحدهای اطلاعاتی، اسناد، مدارک و مطالبات مالیات انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تمام کارکنان امور مالیاتی همپای ملت شریف ایران در راهپیمایی عظیم 22 بهمن ماه شرکت می‌کنند، عنوان کرد: در این روز غریب دو هزار دفتر و لوح فشرده در بین افراد توزیع می‌شود و همچنین در این روز ایستگاه انقلاب در سطح شهر راه‌اندازی می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار