فرمانداردهلران به اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش در عرصه تعلیم و تربیت اشاره کرد و یادآور شد: کمک به آموزش و پرورش در واقع کمک به موضوع مهم تعلیم و تربیت در جامعه است.
کد خبر: ۳۷۴۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵ 09 February 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛سید حسینعلی موسوی روز چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان با محوریت برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز اظهار کرد: بهره گیری از کمک های این قشر می تواند در بر طرف کردن مشکلات آموزش و پرورش موثر باشد.
 
 وی بر ضرورت اطلاع رسانی در خصوص برگزاری این جشنواره در 27 بهمن ماه جاری تاکید کرد و افزود: خیران همواره کمک کار آموزش و پرورش بوده اند و در این شهرستان مرزی می توانند با عشق و علاقه بیشتر وارد عرصه شوند.
 
 موسوی به اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش در عرصه تعلیم و تربیت نیز اشاره کرد و یادآور شد: کمک به آموزش و پرورش در واقع کمک به موضوع مهم تعلیم و تربیت در جامعه است.
 
فرماندار دهلران با اشاره به مشکلات سالن ورزشی پوریای ولی اضافه کرد: در کمیته برنامه ریزی شهرستان اعتبارات لازم برای تکمیل این سالن و ترمیم کفپوش آن لحاظ خواهد شد.
 
 امام جمعه دهلران نیز در این نشست گفت: برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز نقش موثری در ساخت و ساز مدارس جدید و کمک به رفع کمبودها در این حوزه دارد.
 
حجت الاسلام سید محسن موسوی تاکید کرد: خیرین همواره در عرصه های مختلف از جمله مدرسه سازی پای کار هستند و در جهت جلب رضایت خدا و مردم با اهدای مال خود در این امر خطیر مشارکت می کنند.
 
 وی بر لزوم برگزاری جشنواره خوارزمی نیز در این شهرستان تاکید کرد و افزود: جشنواره خوارزمی نقشی مهم در شناسایی و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان دارد.
 
 حجت الاسلام موسوی لزوم استفاده از ظرفیت معلمان مازاد در آموزش و پرورش شهرستان را یادآور شد و گفت: توجه مربیان پرورشی و دانش آموزان به مسایل حجاب و عفاف و موضوعات دینی باید بیش از پیش مورد توجه و نظر باشد.
 
 رئیس اداره آموزش و پرورش دهلران نیز گفت: جشنواره خیرین مدرسه ساز 27 بهمن جاری با هدف جذب کمک های خیرین در ساخت فضاهای جدید آموزشی در این شهرستان برگزار می شود.
 
 سید غلامرضا موسوی از خیرین خواست در این امر مهم جهت کمک به امر تعلیم و تربیت مثل گذشته مشارکت کرده و کمک کار آموزش و پرورش در ساخت، تجهیز و توسعه فضاهای آموزشی باشند.
 
 به گزارش تابناک ایلام، دستان توانمند خیرین موهبتی الهی است که می تواند در رفع بسیاری از مشکلات موثر باشد در این ارتباط شهرستان مرزی دهلران 27 بهمن ماه جاری میزبان دستان توانمند و اندیشه بلند خیرین مدرسه ساز است.
 
 خیرین همواره به عنوان ظرفیتی ارزشمند توانسته اند در همه عرصه ها با دستان توانمند و اندیشه ای خیراندیش همیار مسئولان و کمک کننده به عمران و آبادانی و رفع مشکلات نیازمندان جامعه باشند.
 
 این بار نیز این قشر بی ادعا که سهمی عمده در امور خیریه و عام المنفعه دارند قرار است با کمک های خود سهمی در امر توسعه آموزش و پرورش دهلران ایفا کنند تا با همت این عزیزان مشکلات حوزه مدرسه سازی، تعمیر و تجهیز مدارس رفع شود و شاهد لبخند شادی بر لبان دانش آموزان در این شهرستان مرزی باشیم.
 
 بحث کمبود فضاهای آموزشی، فرسودگی مدارس و نیاز آنها به تعمیر و مرمت و از طرفی نقش تعلیم و تربیت در جامعه می طلبد تا خیرین با احساس مسئولیت بیشتر در این حوزه ورود کنند ضمن اینکه در مناطق مرزی با عنایت بیشتری باید این موضوعات را دنبال کرد تا شاهد رفع مشکلات این حوزه باشیم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار