در سال جاری
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم از رشد چهار درصدی صادرات محصولات از استان قم در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۷۴۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۳ 09 February 2017
به گزارش تابناک قم، احمد ذاکری در آیین بهره‌برداری از سه طرح صنعتی در شهرک صنعتی شکوهیه قم، ضمن تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: در هشتمین روز از دهه مبارک فجر شاهد افتتاح سه واحد صنعتی بااعتباری بالغ‌بر 257 میلیارد ریال هستیم که در این راستا 11 طرح صنعتی دیگر تا پایان بهمن‌ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بابیان اینکه رقمی در حدود 1800 میلیارد ریال به بخش صنعت استان قم برای رونق تولید اختصاص‌یافته است، افزود: این اقدام سبب بالا رفتن میزان تولید محصولات و ایجاد اشتغال شده و در بازرسی‌ها تنها در 60 واحدی که از تسهیلات استفاده کرده‌اند، 191 شغل ایجادشده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ادامه داد: در بخش صنعت با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده حمایت‌های خوبی از واحدهای صنعتی اتفاق افتاده است، به‌نحوی‌که بسیاری از مشکلات صنعتگران استان قم در حوزه‌های مختلف از جمله مالیات رفع شده است.

وی به رشد چهاردرصدی صادرات استان در سال جاری اشاره کرد و خاطرنشان کرد: صادرات استان قم از ابتدای سال جاری تاکنون به رقم 137 هزار دلاری رسیده که صنعت با 44 هزار دلار و معدن با 40 هزار دلار در رده‌های بالای صادرات استان قم قرار دارند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار