شهردار ارومیه در آیین افتتاحیه پروژه های شهرداری:
شهردار ارومیه در آیین افتتاحیه پروژه های شهرداری ارومیه گفت: خلأ کمبود فضای سبز و فرهنگی در مناطق خارج از محدوده با ایجاد فرهنگسرا و خانه سلامت و زمین های ورزشی پر می شود.
کد خبر: ۳۷۴۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰ 08 February 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:

 دکتر محمد حضرت  پور، شهردار ارومیه در مراسم افتتاحیه پروژه های شهری که با حضور استاندار آذربایجان غربی، روح الله حضرت پور، نادر قاضی پور، نمایندگان مردم ارومیه در مجلس، اعضای شورای اسلامی ومدیران شهری برگزار شد،  با تشکر از کارکنان شهرداری و اعضای شورای شهر گفت:  امسال به مانند سال های گذشته در راستای گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، برنامه متنوع و شاد در نقاط مختلف شهر ارومیه از جمله در 12 مسجد و 12 مدرسه و سالن نور شهرداری ارومیه در حال برگزاری است .

وی افزود: در بودجه 96  شهرداری ارومیه بر ساخت فرهنگسرا،  سالن ورزشی با هدف ایجاد روحیه نشاط اجتماعی و توجه به سلامت شهروندان  تاکید بسیار است.

شهردار ارومیه تصریح کرد: در بسیاری از نقاط شهری ارومیه، شهروندان بدلیل تفکیک زمین از کمبود فضاهای باز برای گذران اوقات فراغت رنج می برند که با احداث فرهنگسرا و زمین های ورزشی این خلا ء ها  پر می شود.

حضرت پور ادامه داد: همزمان با ایام الله مبارک دهه فجر، پروژه عمرانی و خدماتی و فرهنگی شهرداری ارومیه به اعتبار بیش از 3311 میلیارد ریال در نقاط مختلف شهر ارومیه به ویژه مناطق کم برخوردار گشایش یافت.

بخشایشی، نایب رییس شورای اسلامی شهر  نیز در این مراسم با تقدیر از شهردار و کارکنان شهرداری، اقدامات گسترده عمرانی و فرهنگی بویژه ایجاد فرهنسگرا و خانه سلامت و طرح محله محوری را  از اقدامات ستودنی شهرداری بیان کرد.

گفتنی است  پروژه های عمرانی و خدماتی و فرهنگی که با اعتبار 3311 میایارد ریال اعتبار افتتاح شد، شامل پروژه های تعریض وآزادسازی و پیاده رووعابرپیاده ده رو خیابان والفجر، فرهنگسرای امام خمینی (ره)،پروژه رسوبگیر نوسود(گلشهر)،  پارک بانوان و فلامینگو و چند پروژه عمرانی در گلمان ، پارک های  سلیم پور به مساحت 8500 متر مربع، فضای سبز یادمان شهیدی باکری به مساحت 10000 متر مربع، فلاح به مساحت 10500 متر مربع، فلامینگو به مساحت  6360 متر مربع، پارک بانوان گلمان به مساحت 3875 متر مربع، مدد سرای شهرداری ارومیه در 10 کیلومتری جاده سلماس، راه اندازی سامانه نقشه الکترونکی  شهر هوشمند ارومیه، راه انداری بیش از 40 خدمت الکترونیکی و 38 نرم افزار تخصصی واحد های تابعه شهرداری و راه اندازی سیستم یکپارچه تحت وب مصوبات شورای اسلامی شهر بود.

ن غربی:
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار