مراسم معرفی معاون جدید حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز؛
مراسم تودیع و معارفه معاون سابق و جدید حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز با حضور شهردار اهواز، مدیرکل تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان، نایب رییس شورای اسلامی شهر، مسئول برگزاری مراسمات مذهبی و انقلابی دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، مدیران شهرداری و جمعی از پرسنل این معاونت برگزار شد
کد خبر: ۳۷۴۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷ 08 February 2017
 مراسم تودیع و معارفه معاون سابق و جدید حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز با حضور شهردار اهواز، مدیرکل تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان، نایب رییس شورای اسلامی شهر، مسئول برگزاری مراسمات مذهبی و انقلابی دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، مدیران شهرداری و جمعی از پرسنل این معاونت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم شهردار اهواز با گرامیداشت ایام دهه فجر گفت: امام راحل(ره)، مردم را     ولی نعمت مسئولان می دانستند و براساس آموزه های بلند ایشان و اندیشه های مقام معظم رهبری، مسئولان باید با افتخار خود را نوکر مردم بدانند و معاونت حمل و نقل و ترافیک از آنجاییکه وظیفه ی خدمت رسانی را در سه بخش تاکسیرانی، اتوبوسرانی و پایانه ها  برعهده دارد، نقش و اهمیت ویژه و بالایی دارد.

سید خلف موسوی بر لزوم استفاده از فناوری های نوین نظیر تقاطع های هوشمند، دوربین های ثبت سرعت و ابزارهای اطلاع رسانی و آموزشی در جهت بهینه سازی وضعیت حمل و نقل در سطح شهر اهواز تاکید کرد و گفت: تسهیل شرایط حمل و نقل در هر شهری نقش مهمی در افزایش رضایتمندی عمومی دارد و راهبرد اصلی معاونت حمل و نقل و ترافیک باید پایش مطالبات عمومی و تامین آنها در این بخش باشد.

وی  افزود: کاهش سفرهای درون شهری، تسریع و تسهیل عبور و مرور باید در راس فعالیتهای معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز باشد.

شهردار اهواز تصریح کرد: تصمیمات اتخاذ شده در حوزه ی حمل و نقل و ترافیک باید کاملا کارشناسی، فنی و مبتنی بر نظریات علمی باشد و توصیه و تاکید بنده پرهیز و اجتناب از هرگونه سیاسی کاری و حاشیه پردازی در این بخش مهم است.

موسوی تاکید کرد: روند نظارت تصویری بر کلیه ی معابر و خطوط انتقالی در سطح شهر اهواز باید با سرعت، دقت و رعایت کیفیت ادامه یابد.

شهردار اهواز با اشاره به هوشمندسازی و اصلاح هندسی 23 تقاطع در سطح شهر اهواز در دوره ی اخیر مدیریت شهری و احداث تقاطع های غیرهم سطح اظهار داشت: به دلیل نقش اقدامات   حوزه ی حمل و نقل و ترافیک در کاهش تلفات و تصادفات، روند خدمت رسانی در این بخش باید بدون وقفه ادامه یابد.

وی بر لزوم نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهر اهواز تاکید داشت و اعلام کرد: وضعیت قطار شهری باید تعیین تکلیف شود و نواقص قرارداد برطرف و روند اجرایی این پروژه با سرعت بیشتری ادامه یابد.

موسوی ادامه داد: سازمان های زیرمجموعه معاونت حمل و نقل و ترافیک باید درآمدزا بوده و به لحاظ اقتصادی با اتکا به درآمدها و توانمندی های داخلی برنامه ی عملیاتی در جهت خودکفایی ارائه نمایند.

شهردار اهواز به افزایش درآمدهای شهرداری در دوره ی مدیریتی خود اشاره کرد و اظهار داشت: با وجود رکود اقتصادی سالهای اخیر با ارائه ی لوایح درآمدی به شورای شهر، صرفه جویی و خدمت رسانی جهادی بدون اعمال فشار بر شهروندان، بودجه ی نقدی شهرداری را چندین برابر کردیم و معتقدم ظرفیت بیشتری نیز وجود دارد.

موسوی همچنین بر لزوم حفظ مجموعه ی خبره و متخصص فعلی معاونت حمل و نقل و ترافیک و لزوم توجه جدی به این سرمایه ی ارزشمند انسانی در همه ی ابعاد تاکید کرد.

وی در پایان با تشکر از تلاش و خدمات صادقانه یزدی معاون پیشین حمل و نقل و ترافیک، عبدالامیر مجدم را به عنوان معاون جدید معرفی نمود و برای وی آرزوی موفقیت کرد.
 
در ادامه ی این مراسم، مسئول برگزاری مراسمات مذهبی و انقلابی دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در سخنانی با تبریک ایام دهه ی فجر و تقدیر از تلاشهای فرهنگی شهرداری اهواز خواستار حضور همه ی اقشار مردم ولایتمدار اهواز در راهپیمایی باشکوه و دشمن شکن 22 بهمن شد و اظهار داشت: شهرداری اهواز در صف نخست خدمت رسانی است و باید از همه ی ظرفیتها و توان خود برای جلب رضایت مردم و خدمت جهادی استفاده کند.

حجه الاسلام سید سجاد جزایری در پایان بر لزوم ادامه ی اقدامات فرهنگی بصیرت افزایی شهرداری اهواز تاکید کرد.

همچنین در این مراسم مسعود یزدی معاون پیشین حمل و نقل و ترافیک در سخنانی با تشکر از رهنمودها و حمایتهای شهردار اهواز و همکاران خود برای معاون جدید آرزوی موفقیت کرد.

پس از آن عبدالامیر مجدم در سخنانی با تقدیر از زحمات چندین ساله ی یزدی در این سمت ابراز امیدواری کرد با حمایتهای شهردار اهواز وهمکاری کلیه ی مدیران و پرسنل خدوم مجموعه در راستای خدمت رسانی به مردم اهواز هر چه بیشتر گام بردارد.

منبع: تابناک
برچسب ها: سیدخلف موسوی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار