وزیر بهداشت:
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مرحوم هاشمی رفسنجانی حتی در روز و ساعات پایانی عمرش به رفاه اجتماعی توجه جدی داشت
کد خبر: ۳۷۳۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳ 07 February 2017
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مرحوم هاشمی رفسنجانی حتی در روز و ساعات پایانی عمرش به رفاه اجتماعی توجه جدی داشت.

دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی دوشنبه شب پیش از ترک گرگان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: ظهر روز فوت هاشمی رفسنجانی حدود یک ساعت به صرف ناهار در کنارشان بودم و آن مرحوم تاکید داشت که در دوره بعدی (دولت) وضع خیلی بهتر خواهد شد.

وی اضافه کرد: مرحوم هاشمی بسیار بر رفاه اجتماعی تاکید داشت و می‌ گفت که در دوره اول این دولت آنطور که علاقه ‌مند بودیم اتفاقات مورد نظر انجام نشد و دلیل آن بوجود آمدن برخی مشکلات و طولانی شدن مذاکرات بود اما انشا‌الله با بهتر شدن فروش نفت، درآمد کشور و رفاه اجتماعی نیز بهتر خواهد شد.

وی با این پیش بینی که در دولت آینده شرایط اشتغال بهتر خواهد شد به طرح تحول نظام سلامت نیز اشاره کرد و گفت: این طرح در جهت رفاه و آسایش مردم و در واقع آرزوی امام و شهدا بود و همکاران ما نیز باید در این مسیر همراهی و کمک داشته باشند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: انقلاب در کنار توجه به ارزش ها برای رفاه و آسایش هر چه بیشتر مردم شکل گرفت و امروز وظیفه دولت در کنار برقراری امنیت، ارائه خدمات مناسب به مردم است.

قاضی زاده هاشمی اظهار داشت: براساس نظرسنجی و گزارشات ارائه شده به مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری؛ وزارت بهداشت با اجرای طرح تحول سلامت رتبه برتر ارزیابی ها را در اختیار دارد و در واقع این طرح (تحول سلامت) خدمت خوب این دولت به مردم بود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور افتتاح بیمارستان 96 تختخوابی بندرگز، افتتاح پروژه ‌های بهداشتی و درمانی شهرستان های بندرترکمن و آق قلا، آغاز عملیات اجرایی اورژانس بیمارستان 5 آذر گرگان، افتتاح مرکز آنژیوگرافی بیمارستان شهید صیاد شیرازی، افتتاح سالن غذاخوری دانشجویان دانشگاه گلستان، افتتاح چهار مرکز دیالیز در شهرستان‎ های آق‎قلا، بندرترکمن، گالیکش و مراوه ‎تپه، افتتاح هفت پایگاه اورژانس بین جاده‎ ای عطاآباد گرگان، دوزین مینودشت، کنگور کلاله، تقی‎ آباد گرگان، سیمین ‎شهر گمیشان، چهارباغ گرگان، گوگجه کلاله سفری یک روزه به استان گلستان داشت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار