امام جمعه دهلران گفت: قدردان این نعمت الهی بوده و ضمن پایبندی به ارزشها و آرمان های انقلاب و پیروی از ولایت با تحصیل، تهذیب و ورزش در رشد و توسعه همه جانبه کشور نقش آفرینی کنیم.
کد خبر: ۳۷۳۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵ 07 February 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛سید محسن موسوی روز دوشنبه در بازدید از نمایشگاه حجاب و عفاف و در جمع دانش آموزان دبیرستان 13 آبان شهر موسیان اظهار کرد: در دوران رژیم ستم شاهی خبری از فعالیت های دینی و مذهبی نبود و آزادی ، استقلال و حریت مردم نادیده گرفته می شد.
 
 
امام جمعه دهلران برضرورت رعایت حجاب و عفاف تاکید کرد و افزود: دانش آموزان در این زمینه رسالت سنگینی بر دوش دارند و باید این مهم را مد نظر داشته باشند.
 
فرماندار دهلران نیز این نمایشگاه ها را گامی در جهت ترویج و اشاعه بیش از پیش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه دانست و گفت:دانش آموزان در راستای رسالت کسب تعلیم وتربیت و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف نقش مهمی برعهده دارند.
 
سید حسینعلی موسوی نقش آموزش و پرورش و خانواده ها را در موضوع فرهنگ حجاب و عفاف یادآور شدو گفت:توجه به گسترش بیش از پیش این فرهنگ باید توسط متولیان و دستگاههای فرهنگی مد نظر قرار گیرد.
 
وی با توجه به ضرورت سالن چند منظور در سطح بخش موسیان خاطرنشان کرد: تامین اعتبار ساخت سالن چند منظوره را در دستور کار قرار خواهیم داد ./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار