تابناک / رییس مجمع اصلاحطلبان گیلان، گفت:بهتر بود شهردار به جای نامه نگاری با نماینده رشت تماس می گرفت و احترام آرای ۵۰هزار نفر را نگه می داشت
کد خبر: ۳۷۳۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴ 06 February 2017
تابناک /  رییس مجمع اصلاحطلبان گیلان، گفت:بهتر بود شهردار به جای نامه نگاری با نماینده رشت تماس می گرفت و احترام آرای ۵۰هزار نفر را نگه می داشت

احمد رمضانپور نرگسی طی گفتگویی در واکنش به  اتفاقات اخیری که در پی بارش برف بین حسنی نماینده رشت و ثابت قدم شهردار این شهر افتاد، اظهار کرد: الان نیاز به وحدت، همدلی و همسویی داریم.

وی افزود: نوع برخوردها حسنه نبود و از برخوردهایی که اخلاق حسنه در آن نیست متأسفم.

رییس مجمع اصلاح طلبان گیلان با بیان اینکه این واکنش ها بخاطر فشارهای کلی است آقای حسنی نماینده مردم است مشکلات را می بیند و طبق قانون حق اظهار نظر دارد، گفت: به نظر من وی دوستی را در این کار دخالت نداد و آن چیزی که احساس می کرد را شفاف و دقیق بیان کرد.

رمضانپور با بیان اینکه نباید نیمه خالی لیوان را ببینیم گفت: ما باید خدمات و کارهای انجام شده را هم ببینیم این نماینده  در مسیر سنگر ـ کوچصفهان چهار ساعت در راه بوده است و برف ۴۰،۵۰سانتی مردم را گرفتار کرده بود اما به معنای خواب بودن شهردار و کارکنان شهرداری نیست.

وی با تأکید براینکه خدمات شهرداری را نباید نادیده گرفت، تصریح کرد: اعتقاد دارم شهردار می توانست تمهیدات لازم را بکار بگیرد و با حداقل امکانات حداکثر نتیجه را می برد، توانایی مدیریت شهری در این طور مواقع خودش را نشان می دهد.

رییس مجمع اصلاح طلبان گیلان با اشاره به این موضوع که شهرما بخاطر توسعه ای که در بخش عمرانی دارد در شرایط عادی قفل است تا چه برسد در شرایط بحرانی مانند بارش های سنگین برف، تصریح کرد: من اگر جای شهردار بودم این نامه را نمی نوشتم.

وی ادامه داد: شهردار بهتر بود به جای نامه نگاری با آقای حسنی تماس می گرفت و به عنوان نماینده مردم احترام آرای ۵۰هزار نفر را نگه می داشت، این موج اتفاق افتاده موج اصلاحات است و حسنی در لیست امید است و مردم به موج اصلاحات رای دادند.

رمضانپور گفت: شهردار جوان است اما باتجربه و زحمت کش است و دوست دارد شهرش آباد باشد به همین خاطر است که اگر رشت ظرفیت ۱۰پروژه عمرانی را داشته باشد اکنون بیش از ۴۰پروژه عمرانی در این شهر در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه از پذیرش انتقاد کسی ضرر نکرده است، بیان کرد: شهردار می آمد با آقای حسنی صحبت می کرد و ایشان را قانع می کرد دلایل کلی راهم در این راستا مطرح می کرد هم شهردار و هم آقای حسنی برای ما عزیز است و طرفدارات دو طرف این بحث را به موضوعات سیاسی ربط ندهند.

رییس مجمع اصلاح طلبان گیلان با بیان اینکه ما در این شهر بزرگترهایی مانند آیت الله قربانی، استاندار و مجمع نمایندگان را داریم، تصریح کرد: باید وحدت و همدلی را حفظ کنیم و هدف حل معضلات مردمی است.

**مدیران شهر به جای زدن یکدیگر مشکلات مردم را حل کنند

وی با بیان اینکه هنوز برخی مناطق روستایی فاقد برق هستند و نباید برعلیه مدیریت برق استان که در این چند شب خواب آرام نداشتند موضع بگیریم و زیر سوال ببریم، گفت: توسعه زیر ساخت های برق در استان بدون نگاه علمی و فنی بوده است و ساماندهی شبکه برق میلیاردهاتومان اعتبار نیاز دارد.

رمضانپور تأکید کرد: بزرگان و مدیران ما به جای اینکه انرژی خود راصرف زدن یکدیگر کنند با وحدت مشکلات و مسایل مردم را حل کنند تا استان هم بتواند در حوزه برنامه ریزی مدیریت بحران، بحران های مدیریتی را حل کنند.

رییس مجمع اصلاح طلبان گیلان با اشاره به این نکته که شهردار منتقدین را دشمن خود نداند، اظهار کرد: شهردار به بنده زنگ زد و به حرف های آقای حسنی اعتراض داشت و من ایشان را به خویستن داری دعوت کردم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار