امام جمعه دهلران؛
امام جمعه دهلران نظام الهی را تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) دانست و گفت: در طول این انقلاب دست امام زمان (عج) یار و یاور انقلاب بوده و هست و همه ما در دفاع مقدس دیدیم که علی رغم توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی پیروز شد.
کد خبر: ۳۷۱۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴ 03 February 2017
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه دهلران با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و دهه فجر افزود: انقلاب اسلامی و حکومت اسلامی به برکت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری هوشیار و آگاه و حمایت مردم در همه عرصه ها علی رغم توطئه های دشمن موفق و پیروز است.
 
وی نظام الهی را تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) دانست و اضافه کرد: در طول این انقلاب دست امام زمان (عج) یار و یاور انقلاب بوده و هست و همه ما در دفاع مقدس دیدیم که علی رغم توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی پیروز شد.
 
وی ایمان و ولایت مداری مردم را عامل ماندگار و پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و گفت:امروز مردم برغم همه توطئه های دشمنان با حضور خود در همه صحنه ها دشمنان را ناکام گذشاته اند و این به برکت انقلاب اسلامی است که امام راحل آن را بوجود آورد و امروز توسط رهبر معظم انقلاب به مسیر نورانی و الهی خود با اقتدار و پیشرفت روز افزون ادامه می دهد.
 
موسوی بر لزوم مشارکت گسترده و بیش از پیش مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و افزود: مردم این بار نیز با حضور حماسی خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان وبویژه آمریکا خواهند زد و برگ زرین دیگری بر افتخار های خود خواهند افزود.
 
وی حجاب و عفاف را از موضوعات مهم جامعه دانست و تاکید کرد: همه در قابل این مهم مسئولیت دارند اما مسئولیت خانواده ها و مراکز آموزشی و فرهنگی در این خصوص بیشتراست و این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.
 
موسوی با اشاره به میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: پرستاران از اقشار زحمت کش و پرتلاش جامعه هستند و مسئولان باید به این قشر با توجه به حساسیت آن توجه ویژه داشته باشند.
 
خطیب جمعه دهلران به سیاست های اسلام ستیزی رئیس جمهور آمریکا اشاره و اظهار کرد: وی فرد عقب مانده سیاسی و اجتماعی است که حقوق بشر را نادیده می گیرد و دستگاه دیپلماسی کشور باید پاسخی دشمن شکن به وی بدهد.
 
وی با اشاره به 19 بهمن و دیدار همافران ارتش با امام امت گفت: این روز نیز در تاریخ ماندگار است و باید این روز را گرامی داشت.
 
امام جمعه دهلران در پایان از تلاش و جدیت فرماندار دهلران در خصوص پیگیری و بررسی مسایل و مشکلات شهرستان در حوزه های مختلف تقدیر کرد./ف
برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار