پنج میلیارد ریال تسهیلات به 126 نفر از متقاضیان اجرای طرح های تولیدی و اشتغالزا در بخش مشاغل خانگی شوش پرداخت شد
کد خبر: ۳۷۰۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴ 31 January 2017
 رضانجاتی با تاکید بر فراهم کردن شرایط لازم جهت افزایش و گسترش طرح های اشتغالزای خانگی گفت: تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان شوش باید در جهت ایجاد اشتغال برای جوانان از این طرح ها حمایت کنند.

وی با اشاره به اینکه صنعتگران نباید دغدغه ای به جز تولید داشته باشند، از دستگاه های خدمات رسان آب،برق و گاز خواست تا نهایت همکاری را با صنعتگران در زمینه پرداخت معوقات خود داشته باشند ضمن اینکه صنعتگران نیز باید نسبت به پرداخت به موقع بدهی خود اقدام کنند.

فرماندار شوش گفت:علاقه مندان به سرمایه گذاری در شهرک صنعتی شوش نیز می توانند با مراجعه به دفتر مدیریت این شهرک نسبت به سرمایه گذاری اقدام کنند

وی همچنین با اشاره به راه اندازی سامانه اینترنتی بهین یاب در زمینه اعطای تسهیلات به بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد گفت: تاکنون برای 6 تعاونی و شرکت تولیدی، اعتباری بالغ بر 56 میلیارد ریال مصوب شده است که در صورت پرداخت این تسهیلات شاهد فراهم شدن زمینه اشتغال 302 نفر در شهرستان خواهیم بود.

فرماندار شوش در نشست شورای اشتغال، کمیته حمایت از سرمایه گذاران و همچنین بررسی مشکلات صنعتگران در شهرک صنعتی شوش ، اشتغال را مهمترین دغدغه مسئولان نظام برشمرد و افزود:دولت تمام تلاش خود را در جهت کاهش نرخ بیکاری به کار گرفته است

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار