در مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور
دبیر هیأت دوومیدانی استان قزوین گفت: سبحان طاهرخانی در ماده پرش طول مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور با پرشی به طول هفت متر و 22 سانتی متر به مقام دوم رسید.
کد خبر: ۳۶۸۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱ 29 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، غلامرضا سعادت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از اتمام مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور خبر داد و اظهار داشت: این مسابقات در تاریخ ششم و هفتم بهمن‌ماه سال جاری در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران به یاد شهدای آتش‌نشان ساختمان پلاسکو برگزار شد.

وی افزود: هیأت دوومیدانی استان قزوین با 6 نماینده در مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور شرکت کرد که رضا دودانگه به عنوان مربی و امیر طاهرخانی به عنوان سرپرست تیم قزوین در این مسابقات حاضر بودند.

دبیر هیأت دوومیدانی استان قزوین عنوان کرد: در این دوره از مسابقات سبحان طاهرخانی در ماده پرش طول با پرشی به طول هفت متر و 22 سانتی متر به مقام دوم رسید این در حالی است که میلاد دریساوی نماینده قم با فاصله دو سانتی متر بیشتر نسبت به سبحان طاهرخانی قهرمان این ماده شد.

سعادت با اشاره به اینکه در ماده پرش طول دو نماینده از قزوین به رقابت با حریفان پرداختند اضافه کرد: میثم عبدالله‌پور دیگر نماینده این ماده با پرشی به طول 6 متر و 48 سانتی متر به مقام هفتم دست یافت.

این مسؤول ورزشی با بیان اینکه هیأت دوومیدانی استان قزوین در ماده دو 400 متر دو نماینده اعزام کرد، گفت: محمدرضا رحمانی با ثبت رکورد 50 ثانیه و 15 صدم ثانیه به مقام پنجم رسید و رضا پور بابائی دیگر نماینده قزوین در این ماده از راهیابی به فینال بازماند.

دبیر هیأت دوومیدانی استان قزوین اضافه کرد: سینا طاهرخانی در ماده 60 متر به فینال راه نیافت و امیرحسین خمسه در ماده پرتاب وزنه در این دوره از مسابقات غایب بود.

سعادت در خصوص امتیازات تیمی استان‌های شرکت کننده در مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور اظهار داشت: تیم‌های فارس، کرمانشاه و اصفهان به ترتیب با کسب 43، 37 و 31 امتیاز مقام‌های نخست تا سوم را کسب کردند و متأسفانه تیم قزوین در میان هشت تیم جایگاهی به دست نیاورد.

گفتنی است حسن جوادی سرپرست هیأت دوومیدانی و غلامرضا سعادت دبیر هیأت دوومیدانی استان قزوین در مسابقات کشوری دوومیدانی در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار