تابناک زنجان;
بدلیل مشکلات فنی ایجاد شده در زمان عرضه اینترنتی بلیط های جشنواره فیلم فجر، زمانبندی جدید عرضه بلیط های این جشنواره برای مخاطبین شهرستانها اعلام شد.
کد خبر: ۳۶۶۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۹ 25 January 2017
همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی مهمترین رویداد سینمایی کشور موسوم به جشنواره بین المللی فیلم فجر برگزار می گردد که در طی آن جدیدترین محصولات سینمایی کشور برای نخستین بار به نمایش عمومی در می آیند.

خوشبختانه برگزاری این جشنواره هر ساله به نشاط فرهنگی خوب و تاثیرگذاری در جامعه هنری منجر می شود که طبعا فعالین این عرصه در زنجان نیز استقبال خوبی از این جشنواره خواهند داشت.

آنگونه که در برنامه ریزی این رویداد مشخص است در این رخداد فرهنگی ١٦ فيلم از آثار اين جشنواره از ١٤ تا ٢١ در بهمن ماه در سينما بهمن زنجان و همزمان با جشنواره اصلی به نمايش در خواهند آمد که علاقمندان بر اساس برنامه ریزی قبلی می بایست از  روز دوشنبه گذشته ٤ بهمن، تا پنجشنبه هفته جاري با مراجعه به سايت www.cinogram.com براي خريد بليت اقدام می کردند که متاسفانه بنا بر اطلاع رسانی سایت فروش بلیط ها این زمان تغییر کرده است.

این سایت در اطلاعیه خود آورده است: "به دلیل مشکلات فنی، پیش فروش بلیت شهرستان‌ها از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵ تا ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ انجام خواهد شد. ".

از این رو از مخاطبین و شهروندان هنر دوست زنجانی دعوت می شود تا براساس زمانبندی جدید اقدام به تهیه بلیط های این جشنواره نمایند.

- با تابناک زنجان همراه باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار