کد خبر: ۳۶۴۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵ 21 January 2017
فرماندار بویراحمد با اشاره به در پیش بودن انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: تبلیغات زود هنگام کاندیداهای شوراها خلاف قانون است.
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جلسه شورای اداری شهرستان بویراحمد ظهر امروز به ریاست سید محمدکاظم نظری و نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ودیعه‌ای است که خداوند به برکت خون شهدا به ملت ما ارزانی داشته است و همه ما در برابر این دستاورد ارزشمند یک مسؤولیت الهی داریم که باید به آن عمل کنیم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک فجر عنوان کرد: این ایام فرصتی برای بازخوانی مجدد انقلاب و بیان دستاوردها و خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی به این ملت است.

زارعی تصریح کرد: در دهه فجر همه باید به بهترین روش ممکن این روزها را ارج نهیم تا جریان انقلاب اسلامی در ذهن همگان به خصوص جوانان کشور بیش از پیش تداعی شود.

در ادامه این جلسه سید محمد کاظم نظری فرماندار شهرستان بویراحمد با اشاره به رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی وزنه تعادل‌بخشی برای جلوگیری از افراط و تفریط‌ها در کشور بود و مایه مسرت است که مردم فهیم کشور ما تحت تأثیر تبلیغات منفی قرار نگرفتند و قدردان این شخصیت وارسته انقلابی بودند.

وی با اشاره به انتخابات شورای شهر عنوان کرد: تبلیغات زود هنگام کاندیدهای شوراها خلاف قانون است و از همه مردم فهیم استان خواستاریم در انتخاب‌های خود به دور از هرگونه تعصب قومی و قبیله‌ای، معیار تخصص و قانون‌مداری را مدنظر قرار دهند.

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود همه مشکلات موجود نسبت به قبل از انقلاب قابل قیاس نیست و ما باید به دهه فجر به چشم یک فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی نگاه کنیم.

نظری در پایان با اشاره به یک سالگی برجام خاطرنشان کرد: کسانی که تحلیل‌های نابه جا درباره برجام دارند در واقع مخالف دولت هستند نه اصل برجام و خود می‌دانند شرایط کشور ما در حیطه‌های مختلف اعم از کشتی‌رانی، نفت، گاز و بانکداری نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت چشم‌گیری داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار