معاون اداری و مالی شهرداری مشهد:
رییس هیات عامل بانک شهر خراسان رضوی گفت: این بانک از سال 88 آغاز به کار کرد ما انتظار نداشتیم این بانک بتواند با بانک‌های خصوصی و سایر بانک‌های کشور رقابت کند، اما خوشبختانه در حال حاضر اقدامات این بانک از تفکر اولیه ما بسیار سریع‌تر است.
کد خبر: ۳۶۴۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳ 21 January 2017
 بانک شهر فراتر از حد انتظار شهرداری /  12 شعبه شهرنت درحاشیه شهر مشهد به بهره‌برداری می‌رسد / آمادگی اجرای خط 4 قطار شهری مشهد را داریم
 
به گزارش تابناک رضوی، محمد  آذری، معاون اداری و مالی شهرداری مشهد مقدس امروز در اولین نشست خبری بانک شهر منطقه یک که در بانک شهر شعبه سجاد مشهد برگزار شد گفت: بانک شهر با جذب منابع و مشتری مداری و بهره مندی از تکنولوژی بانکداری روز دنیا در توسعه شهری مشهد موفقیت هایی را کسب کرده است.
 
معاون مالی و اداری شهرداری مشهد افزود: با رشد  و توسعه شهرنشینی که شاهد آن هستیم 72 درصد ظرفیت شهری و 28 درصد جمعیت استان است و امروز نیز حاشیه شهری هم با یک میلیون نفرجمعیت بوجود آمده است.
 
وی افزود: با توجه به اینکه قرار بر خدمت رسانی یکسان همه نواحی شهری می باشد، راهکار توسعه زیرساختها و نیازهای اولیه شهری استفاده از ابزارهای مالی است.
 
رییس هیات عامل بانک شهرخراسان رضوی با بیان اینکه سابقه تشکیل بانک شهر به سال 88 برمی گردد، خاطرنشان کرد: عمربانک شهر کمتر از یک دهه است اما این بانک با جذب مشتری و جلب اعتماد مردم درزمینه سرمایه گذاری برای توسعه شهری موفق بوده است.
 
آذری افزود: بانک شهر درزمینه بانکداری الکترونیک اکثررقبای خود را پشت سر گذاشته  و در توسعه خطوط قطار شهری مشهد و شهرنت های موجود در شهر و ایجاد باجه صرافی در فرودگاه مشهد اقدامات موثری را انجام داده است.
 
وی گفت: با وجود اینکه دردوران رکود اقتصادی به سر می بریم، اما شهرداری مشهد با عاملیت بانک شهر توانسته ،بسیاری از پروژه های شهری را با سرمایه گذاری ها تسریع کند.
 
معاون اداری مالی شهرداری با اظهار امیدواری از اینکه خط 2 قطار شهری 22 بهمن امسال به بهره برداری برسد، افزود: پیشرفت خط 2 قطارشهری مشهد با عاملیت بانک شهر به 75 درصد رسیده است .
 
آذری با اعلام این خبر که خط 3 قطارشهری هم پیشرفت فیزیکی خوبی داشته گفت: آمادگی عملیات خط 4 قطارشهری را نیز داریم.
 
وی درادامه گفت: توسعه زیرساخت‌ها با شرایط رکود و با رقم‌های خرد عوارض ممکن نیست چون تنها سالیانه یک هزار میلیارد تومان برای امور جاری شهر لازم است
رییس هیات عامل بانک شهر با بیان همکاری های بانک شهر در زمینه توسعه شهری مشهد افزود: بانک شهر هزار و 500 میلیارد تومان برای پروژه های طبرسی و شارستان رضوی و بازگشایی پروژه مجد و خط 2 قطار شهری  مشارکت داشته است.
 
آذری با تاکید بر اینکه اگر عاملیت و مشارکت بانک شهر نبود، ما اکنون شاهد توسعه خط 2 قطار شهری نبودیم گفت:صورت وضعیت پیمانکاران توسط این بانک پرداخت می شود و اینکه این پروژه ها به اشتغال‌زایی شهری هم کمک کرده است.
 
در ادامه جلسه محمد رضا صبوری، رییس سرپرستی منطقه یک بانک شهر گفت: بانک شهر پل ارتباطی بین پروژه های شهری و مردم است که در عمران و آبادانی شهر مشارکت می کنند.
 
صبوری افزود:بانک شهر با 18 شعبه در 5 استان خراسان رضوی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان و کرمان  و 33 پیشخوان درشریانهای اقتصادی جامعه با رویکرد توسعه شهری فعالیت می کند.
 
وی گفت: منابع بانک شهر که حاصل اعتماد و مشارکت مردم در توسعه شهر است، صرف برنامه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شهری می شود.
 
رییس ناحیه یک بانک شهر افزود: بانک شهر به توسعه کتاب و کتابخوانی در ذیل برنامه های فرهنگی خود توجه ویژه ای دارد و تاکنون  5 نمایشگاه کتاب را در شهرهای تحت پوشش خود برگزار کرده است.
 
صبوری خاطر نشان کرد بانک شهر دستگاههای صراف را درسالن 3 پروازهای خارجی فرودگاه نصب کرده تا مسافران خارجی به شکل آنلاین یورو خود را بدون کارمزد تبدیل به ریال کنند.
 
وی گفت: بانک شهربا امکانات پیشرفته بانکداری الکترونیکی صرافی های درکشور عراق برای رفاه حال زایران در ایام زیارتی ایجاد کرده است.
 
صبوری با اعلام این خبر که گام دیگر بانک شهر در جهت توسعه شهری خرید 100 دستگاه اتوبوس بوده که آنها را در اختیار ناوگان عمومی حمل و نقل درون شهری قرارداده است.
 
وی گفت: بانک شهر 20 دستگاه شهرنت را در قسمتهای مختلف شهر و مراکز خرید نصب کرده است که از جمله خدمات این نت شهر ها ارائه خدمات دریافت و پرداخت و صدور کارت هدیه می باشد.
 
رییس بانک شهر ناحیه یک افزود: دو دستگاه شهر نت در فرودگاه مشهد و خیابان جنت 24 ساعته فعال می باشند و بقیه درطول روز به ارائه خدمات بانکی می پردازند.
 
صبوری با اعلام این خبر که تا 15 روز آینده 12 شعبه شهر نت درحاشیه شهر مشهد به بهره برداری می رسد، گفت: کارت های شهروندی باارائه 32 خدمات شهری برای مشتریان در مشهد نیز به بهره برداری می رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار