استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
خادمی حمایت از سرمایه گذاران در بخش های مختلف را رویکرد و راهبرد اصلی دولت تدبیر و امید و همچنین مدیریت اجرایی کهگیلویه و بویراحمد دانست
کد خبر: ۳۶۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱ 21 January 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد که در دور دوم سفرهای کاروان تدبیر و امید از برخی طرحهای اقتصادی و واحدهای تولیدی و گردشگری در شهرستانهای بویراحمد و دنا بازدید کرد ،گفت: افزون بر 100 واحد راکد و نیمه فعال در بخش های مختلف صنعت، گردشگری و کشاورزی با اختصاص بیش از 900 میلیارد ریال تاکنون به چرخه تولید و فعالیت مجدد بازگشته اند.

سید موسی خادمی افزود: از مجموع 160 هزار میلیارد ریال اعتبار تخصیصی برای احیای واحدهای راکد و نیمه فعال تولیدی و صنعتی در کشور، سهم استان کهگیلویه و بویراحمد چهار هزار و 50 میلیارد ریال است.
وی گفت: 15 مورد از این واحدها در کهیگلویه و بویراحمد به طور کامل راکد و مابقی نیز نیمه فعال بودند.
خادمی حمایت از سرمایه گذاران در بخش های مختلف را رویکرد و راهبرد اصلی دولت تدبیر و امید و همچنین مدیریت اجرایی کهگیلویه و بویراحمد دانست و گفت: تمامی دستگاه ها و نهادهای متولی در امر اقتصاد باید زمینه را برای جذب بیشتر سرمایه گذار در این استان فراهم کروان تدبیر و امید نند.
وی با بیان اینکه یکی از موانع جدی در امر سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویر احمد وجود برخی معارضات اجتماعی و دخالت های بی جا در این راستا است افزود: باید دستگاه قضایی، فرمانداران و سایر نهادهای نظارتی در این استان به این موضوع ورود و با افراد خاطی برخورد کنند.
خادمی یکی از راهکار های کاهش بیکاری را توجه به امر سرمایه گذاری و کمک گرفتن از بخش خصوصی دانست.
 
 حمایت از سرمایه گذاران رویکرد دولت تدبیر و امید است

وی برخورداری از تولیدات متنوع کشاورزی، باغی، ماهیان سرد آبی، دام و طیور، صنایع دستی و بومی، داشتن جاذبه های کم نظیر گردشگری بویژه اکوتوریسم، گیاهان دارویی نادر، برخورداری از معادن و ذخایر معدنی را از مهمترین ظرفیتهای سرمایه گذاری در این استان ذکر کرد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در ادامه از غارزیبا و شاهکار طبیعی ده شیخ در بخش پاتاوه شهرستان دنا بازید کرد و گفت: سرمایه گذاری و فراهم نمودن زیرساختها و معرفی این غار به هموطنان یکی از مهمترین اولویت های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در استان باشد.
خادمی بر ضرورت رفع موانع و حمایت قاطع مجموعه مدیریتی و متولیان امور اقتصادی با سرمایه گذار این طرح تاکید کرد.

استاندار در حاشیه بازدید از طرح تفریحی گرذشکری غار ده شیخ با تشریح برخی ویژگی ها و جذابیت های خاص این غار در بخش پاتاوه گفت :طرح زیباسازی، احداث جاده دسترسی و ایجاد زیرساخت های لازم برای اسکان و رفاه گردشگران در این منطقه ویژه گردشگری در حال اجراست.
 
حمایت از سرمایه گذاران رویکرد دولت تدبیر و امید است 

وی با بیان اینکه حمایت از سرمایه گذاران رونق، اشتغال و توسعه در مناطق مختلف استان را به دنبال خواهد داشت، اظهار کرد : بره اندازی فاز نخست این غار و ساخت و ایجاد کمپینگ اقامتی و زیرساخت های لازم در پایین دست این افزون بر 100 نفر اشتغالزایی خواهد داشت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: که فاز نخست این طرح اقتصادی نیز دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد که افزون بر 100نفر اشتغالزایی مستقیم دارد.
این غار یکی از جاذبه های توریستی و جذاب در کهگیلویه و بویراحمد است که در 2 کیلومتری روستای ده‌شیخ و در 35 کیلومتری شهر توریستی سی‌سخت و 55کیلومتری یاسوج مرکز این استان قرار دارد.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
غار ده شیخ از سی سخت جداس اگه زیر مجموع سی سخت میباشد بودجه ها کجا خرج میشه..غار ده شیخ مردم پاتاوه و مردم ده شیخ تصمیم میگیرن براش نه چندتا سی سختی برا رونق شهر خودشون به اسم خودشان ثبت کنن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار