کد خبر: ۳۶۴۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ 21 January 2017

بعد از به شهادت رسیدن آتش‌نشانان ایرانی در حادثه پلاسکوی تهران یکی از ورزشکاران صاحب نام استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در محل آتش‌نشانی یاسوج واقع در ابتدای بلوار منتهی به سالم یاسوج یاد و خاطره این آتش‌نشانان را گرامی‌داشت.

به گزارش کبنانیوز از یاسوج، آزیتا حکمتی‌اصل از ورزشکاران استان کهگیلویه و بویراحمد و از فعالان اجتماعی و فرهنگی شهر یاسوج با حضور در محل آش‌نشانی یاسوج یاد و خاطره آتش‌نشانان کشورمان را که در حادثه پلاسکوی تهران به شهادت رسیدند را گرامی‌داشت.

حکمتی‌اصل در حاشیه این برنامه در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از آتش‌نشانان ایرانی، اظهار کرد: این آتش‌نشانان جان‌شان را فدای همنوعان خود کرده‌اند که در واقع ارزش‌های انسانی را با این کار ارزشمندشان پاس داشتند.

این فعال عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی در ادامه گفت: آتش‌نشانی یکی از مشاغل پرخطر و پر مسئولیتی است که باید بیش از گذشته این گروه از جامعه مدنظر مسئولان قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: حادثه پلاسکو و کشته شدن جمعی از هموطنان و آتش‌نشانان بسیار غم‌انگیز و اندوهناک است که فداکاری و جانفشانی این عزیزان برای نجات هموطنان خود برای همیشه در اذهان ملت ایران ماندگار می‌شود.

به گزارش کبنا، در ادامه «حکمتی‌اضل» با اهدا شاخه‌های گل به آتش‌نشانان یاسوجی از تلاش‌ها و زحمات آنها قدردانی کرد.

dsc_9173 dsc_9174 dsc_9175

dsc_9194

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار