کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد : شهرستان کهگیلویه با 176.4 میلی‌متر در صدر بارش‌های سال زراعی این استان است.
کد خبر: ۳۶۳۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷ 20 January 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، پس از گذشت چندین هفته بی بارشی ،از اوایل امروز بارش ها در مناطق مختلف استان آغاز و ادامه دارد.
در این خصوص اعلام شده است که شهرستان کهگیلویه با دریافت 176 میلی متر باران ، پربارش ترین منطقه استان بوده است. این در حالی است که به گفته اداره هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد هفته ی پیش رو باران  و برف در راه خواهد بود.
کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرستان کهگیلویه با 176.4 میلی‌متر در صدر بارش‌های سال زراعی این استان است.

ولی بهره‌مند امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به بارندگی‌های استان کهگیلویه و بویراحمد تا ظهر امروز اظهار کرد: در لیکک 9 میلی‌متر و در دهدشت 7.3 میلی‌متر بارندگی داشتیم.

وی گفت: در سی‌سخت 6.9، در دوگنبدان 5.9، در یاسوج 3.1 و در امام‌زاده جعفر 3 میلی‌متر بارندگی گزارش شده است.

این کارشناس هواشناسی افزود: در سال زراعی تا ساعت 12.5 امروز در ایستگاه‌ دهدشت 176.4، در سی‌سخت 172.6 و در یاسوج 142.8 بارندگی گزارش شده است.

بهره‌مند افزود: در همین مدت در لیکک 139.7 و در دوگنبدان 104.5 و در امام‌زاده جعفر 88.9 میلی‌متر در سال زارعی کنونی بارندگی داشته‌ایم.
 در همین رابطه و پس از بارش های امروز ، هر چند گزارشی از وضعیت راه های استان کهگیلویه و بویراحمد ارائه نشده است ، اما اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس اعلام کرد: محورهای سپیدان- کاکان- کمهر (فرعی سپیدان به سمت یاسوج)، شیراز سپیدان (گردنه سه جاه و قلات) و اقلید- دوراهی ابرقو (امام زاده اسماعیل) با بارش برف همراه است.
همچنین بارندگی در محورهای اقلید- یاسوج، سپیدان- شیراز و شیراز- دشت ارژن ادامه دارد.
براساس آخرین گزارش گشت های راهداری و تصاویر دوربین های نظارت تصویری تمامی محورها باز و تردد روان است.
در هفته آینده برای مناطق سردسیری کهگیلویه و بویراحمد پیش‌بینی بارش برف شده است.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،  به نقل از روابط عمومی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد ، اداره هواشناسی استان اعلام کرده بود از عصر روز پنج‌شنبه تا  جمعه احتمال بارش‌های پراکنده به صورت رگبار و رعد و برق و بارش برف در ارتفاعات و مناطق سردسیری استان وجود دارد.
بنا به همین گزارش در روزهای یکشنبه تا دوشنبه هفته آینده بارش‌های بهتری در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
همچنین در یکشنبه شب آینده تا دوشنبه صبح هفته آینده بارش به صورت برف در برخی از مناطق سردسیری استان خواهد بود و از یکشنبه 3 بهمن تا سه‌شنبه کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.
 
فیلم بارش های امروز در کهگیلویه و بویراحمد
 
دانلود 
حجم : 5 m

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار