کد خبر: ۳۶۳۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۵ 20 January 2017
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنده از اجرای قانون در خصوص فعالیت غیرقانونی برخی آژانس های درون شهری لنده و پلمپ و معرفی آنان به مراجع قضایی در این شهرخبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، خسرو ارشاد رئیس اتاق اصناف شهرستان لنده ضمن اشاره به فعالیت غیرقانونی و غیرمجاز برخی آژانس های درون شهری اظهارکرد: بیش از سه سال است که به دنبال برخرود قاطع با آژانس های غیرمجاز در سطح شهرستان لنده هستیم ولی همه دستگاه ها همکاری و همراهی لازم را با اتاق اصناف ندارند.

وی افزود: همه آژانس ها و خودروهایی که درآن ها مشغول فعالیت هستند باید از طریق مراجع ذیصلاح کارت صلاحیت حرفه ای دریافت کنند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنده تصریح کرد: در این سه سال تذکرات کتب و شفاهی زیادی به آژانس ها داده شده ولی به دلیل عدم برخورد قاطع از سوی دستگاه های متولی متاسفانه به این تذکرات چندان توجهی نمی کنند.

وی تاکیدکرد: انتظار داریم راهنمایی و رانندگی با رانندگان فاقد صلاحیت آژانس ها که با معرفی اتاق اصناف و حکم مقام قضایی صورت می گیرد برخورد قاطع کند و اجازه فعالیت در سطح شهر را با این رانندگان ندهند.

ارشاد اظهارکرد: از هفته آینده با هماهنگی دستگاه قضایی، نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی و فرمانداری درب آژانس های غیرمجاز پلمپ خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار