فرمانده انتظامی شهرستان دنا :بعد از پیدا شدن این جسد در محور یاسوج به اصفهان و انتقال آن به سردخانه و بعد از چند روز که جسد هیچ‌گونه مشابهتی با مفقودی‌های استان نداشت مسئله را به پلیس آگاهی سراسر کشور اعلام کردیم.
کد خبر: ۳۶۳۶۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹ 19 January 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، اوایل دی ماه جسد دختری 20 ساله با هویت نامعلوم  در حالی که پیچیده در پتو در حد فاصل 20 کیلومتری جاده یاسوج - اصفهان منطقه دارشاهی شهرستان دنا رها شده بود، توسط ماموران گشت انتظامی کشف شد.
جسد این دختر برای تشخیص هویت و علت مرگ تحویل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویر احمد شد.
فرمانده انتظامی دنا در کهگیلویه و بویر احمد ا طرح 2 احتمال در این زمینه، اظهار داشت: احتمال دارد جسد پیدا شده مفقودی بوده و یا اینکه از جای دیگری به یاسوج آورده شده است.
وی تأکید کرد که براساس ظاهر، جسد قابل شناسایی است ولی هیچ‌گونه گواهی احراز هویتی تاکنون از سوی کسی ارائه نشده است.
این خبر سر و صدای زیادی در رسانه ها داشت که مهمترین علت آن مشخص نبودن هویت این جسد بود!اما پس از مدتی اعلام شد که جسد پیدا شده مربوط به شهر فرخ شهر استان چهار محال و بختیاری بوده که خانواده متوفی برای تصدیق ادعا و آگاهی از علت فوت فرزند خود در مرکز پزشکی قانونی کهگیلویه و بویر احمد حاضر شده اند.
 
شناسایی قاتل دختر 20 ساله ای که در کنار جاده پیدا شده بود 
 
شناسایی قاتل!
فرمانده انتظامی ‌دنا با اشاره به جزئیات کشف جسد دختر ۲۰ ساله در دناگفت: انگیزه و علت اصلی این جنایت، اختلافات خانوادگی بوده که قاتل با فرزند خود داشته است.

عبدالنبی میری سوق در گفت‌و‌گو با تسنیم در یاسوج با اشاره به پیدا شدن جسد دختر 20 ساله در 10 کیلومتری محور یاسوج به اصفهان اظهار داشت: انگیزه و علت اصلی این جنایت اختلافات خانوادگی بوده که قاتل با فرزند خود داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان دنا گفت: مقتول یک دختر 20 ساله و اهل فرخ شهر چهارمحال و بختیاری بود که به علت اختلاف با پدر و نامادری خود مرتب از خانه فرار می‌کرد که بعد از شدت گرفتن این اختلافات پدر به بهانه آرام کردن دختر با خوراندن قرص متادون فرزندش را به قتل رساند.

وی با بیان اینکه جز پدر مقتول کسی از بستگانش از کشته شدن دختر مطلع نبودند، عنوان کرد:  برادر و خواهر مقتول مدتی بعد از مفقود شدن دختر گم شدن آن را به پلیس اطلاع دادند.

میری سوق ابراز کرد: بعد از پیدا شدن این جسد در محور یاسوج به اصفهان و انتقال آن به سردخانه و بعد از چند روز که جسد هیچ‌گونه مشابهتی با مفقودی‌های استان نداشت مسئله را به پلیس آگاهی سراسر کشور اعلام کردیم.

وی افزود: بعد از مدتی برادر و داماد دختر برای شناسایی جسد به یاسوج مراجعه کردند و پس از شناسایی پدر مقتول به قتل فرزندش اعتراف کرد.

میری سوق بیان کرد: قضاوت و روند رسیدگی به این پرونده در حیطه وظایف  دستگاه قضا استان چهارمحال و بختیاری است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار