یک مقام مسئول درخانه صنعت ومعدن استان یکی از مدیران رسانه ای را در محل کارش مورد ضرب وشتم قرار داد
کد خبر: ۳۶۳۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰ 18 January 2017
 اتفاق شگفت انگیز و تاسف بار امروز در اداره صنایع و ضرب و شتم یکی از مدیران رسانه ای توسط رئیس خانه صنعت استان  بهت مردم را نسبت به برخی مسائل اداری استان برانگیخته است.

مقارن ظهر امروز بیژن پناهی زاده رئیس خانه صنعت و معدن استان خوزستان , مدیرمسئول پایگاه خبری کابان نیوز را در محل اداره صنایع واقع در بلوار پاسداران اهواز مورد ضرب وشتم و توهین قرار داد.

به گفته شاهدان عینی پرخاش و ضرب وشتم این عضو رسانه ای استان خوزستان درحالی اتفاق افتاد که تعدادی کارمند و ارباب رجوع درمحل حادثه حضور داشتند.

علی کایدانی وقتی از رئیس خانه صنعت ومعدن در خصوص برگزار نشدن انتخابات هیات رئیسه وپی گیری مشکلات صنعتگران استان سئوالاتی را از رئیس خانه صنعت ومعدن کرد بابرخورد فیزیکی وفحاشی مواجه شد.

به گفته یک شاهد عینی درگیری فیزکی و پرخاش این مقام مسئول حتی پس ازدخالت حراست اداره صنایع نیز ادامه داشت و به احتمال زیاد توسط دوربینهای محل ثبت شده است.

بی گمان اهانت و برخورد فیزیکی از سوی هر سیاست مدار و مسئولی، از هرگرایش سیاسی، در مواجهه با هر خبرنگاری، از هر روزنامه و رسانه ای محکوم است و پایگاه خبری خوزستان سرافراز ضمن محکومیت شدید این اتفاق، از متولیان امر می خواهد با رسیدگی دقیق و سریع این بی احترامی عظیم به ساحت خبرنگاری را، پیگیری نمایند.

شایان ذکر است مدتهاست زمان انتخابات خانه صنعت ومعدن به تاخیر افتاده واین موضوع صنعتگران را دچار مشکلات عدیده ای کرده است.
 
منبع ؛خوزستان سرافراز
 
برچسب ها: صنعت ومعدن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار