کد خبر: ۳۶۲۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 18 January 2017
به گزارش  بویرخبر؛ طبق برخی شنیده ها عزل سید علی لدنی نژاد که از مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد طی سه سال اخیر بوده بعد از افشا شدن برخی انتصابات فله ای در ادارت استان و آب و فاضلاب حتمی شده است.

وی که از نیروهای منتصب به نماینده مردم شهرهای گچساران و باشت بوده در پرونده مدیریتی خود مدیر آب و فاضلاب استان، معاون آب و فاضلاب استان فارس و چند رده مدیریتی دیگر را دارد.

هنوز چند ماهی از سفر هیئت دولت به استان نمی گذرد که سوت عزل مدیران یکی پس از دیگری به گوش می رسد که عزل بیش از هشت مدیران استانی در این دوره و در دست تغییر بودن چند مدیر دیگر هم از ماحصل سفر دولت تدبیر و امید به استان کهگیلویه و بویراحمد است.

مدیرانی که شاید برخی از آنها در رده مدیریتی خود مدیران ممتازی بودند که به دلایل سیاسی از کار برکنار شدند در این بین می توان به چمن رئیس علوم پزشکی استان اشاره کرد که در مراسم خداحافظی خود انتقادات صریحی نسبت به نمایندگان داشت.

بنا بر اخبار منتشر شده در رسانه های کهگیلویه و بویراحمد گفته می شود علی لدنی‌نژاد مدیرعامل آب کهگیلویه و بویراحمد به دلیل مخالفت نماینده کهگیلویه با برنامه‌های وی و برخی انتصابات شائبه‌دار در آب و فاضلاب استان از این پست خداحافظی خواهد کرد.

طبق شنیده ها از علی‌رضا جنتی معاون وی، مسعود مرادیان و خسرو دمساز به عنوان جایگزین‌های لدنی‌نژاد یاد شده، که این افراد از سوی هر سه نماینده استان پیشنهاد داده شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار