بیشتر مواقع برخی وعده هایی که از طرف مسئولین داده می شود نشانه عدم داشتن اطلاعات کافی می باشد و یا اینکه برخی مشاوران مسئول مورد نظر بنابر برخی اشتباهات محاسباتی اطلاعات غلط داده و مسئول هم بدون داشتند تخصص در این زمینه ، به بیان وعده هایی می پردازد.
کد خبر: ۳۶۱۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳ 16 January 2017
یکی از مباحثی که همیشه حول مسئولین از طرف مردم می چرخد ، وعده هایی است که گاها بی حساب و کتاب داده می شود اما در مقام عمل چندان به نتیجه نمی رسد!
البته بیشتر مواقع برخی وعده هایی که از طرف مسئولین داده می شود نشانه عدم داشتن اطلاعات کافی می باشد و یا اینکه برخی مشاوران مسئول مورد نظر بنابر برخی اشتباهات محاسباتی اطلاعات غلط داده و مسئول هم بدون داشتند تخصص در این زمینه ، به بیان وعده هایی می پردازد.
عدل هاشمی که اگر وی را نتوان یک سیاستمدار حرفه ای نامید اما می توان وی را فردی کاملا عملیاتی و متخصص در امور مربوط به پروژه های زیر بنایی نامید ، در بازدید از پروژه پتروشیمی دهدشت صحبت هایی داشت که اثبات این ادعا را بهتر نشان می دهد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پتروشیمی دهدشت حداکثر ظرف سه و نیم سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: در مجموع 2 هزار نفر در این پروژه به کار مشغول خواهند شد و وعده اشتغالزایی 5 هزار نفری بازی با الفاظ بود.
 
 کنایه عدل هاشمی به برخی وعده ها / برخی وعده ها بازی با الفاظ است؟

موضوع ایجاد 5 هزار شغل به سال 1386بر می گردد . پروژه پتروشمیی دهدشت در این سال و با حضور محمدرضا باهنر نماینده مجلس، غلام حسین نجابت معاون وقت وزیر نفت در امور پتروشیمی، محمد موحد نماینده ادوار گذشته مجلس و دیگر مسؤولان با وعده اشتغالزایی برای 5 هزار نفر و بهره‌برداری هزار روزه کلنگ‌زنی شده و از آن زمان هیچ عملیاتی در آن شکل نگرفته بود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، یکی از وعده های عدل هاشمی در تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی ، به سرانجام رساندن این پروژه بوده است که تا اینجای کار می توان گفت ،اقدامات اولیه ی وی موفقیت آمیز بوده و توانسته ترکات اساسی را انجام دهد.
 
کنایه عدل هاشمی به برخی وعده ها / برخی وعده ها بازی با الفاظ است؟ 

عدل هاشمی‌پور در بازدید از این پروژه با اطمینان از اجرای این پروژه اظهار داشت: از مسئولین ،فرماندار و اعضای شورای تأمین و مردمی که زمینه فعالیت پیمانکار را فراهم کردند تشکر می‌کنم و از روند فعلی کار رضایت دارم اما برای تسریع در عملیات به مدیر پروژه تذکراتی مبنی بر ضرورت افزایش ماشین‌آلات و تجهیزات ارائه دادم.
اطلاعات و آمار میدانی پروژه
فارس از قول عدل هاشمی نوشت : بیش از یکصد دستگاه ماشین‌آلات و دستگاه‌های مهندسی برای اجرای کار در پتروشیمی مورد نیاز است که در حال حاضر 50 درصد این ماشین‌آلات مشغول به کار هستند و باید مدیر پروژه نسبت به افزایش آن اقدام کند.

هاشمی‌پور مساعد بودن هوا را زمینه‌ای برای پیشرفت کار دانست و گفت: از پیمانکار خواستم ضمن افزایش ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز کار را به صورت سه شیفت پیش ببرد.
 
 کنایه عدل هاشمی به برخی وعده ها / برخی وعده ها بازی با الفاظ است؟

وی اجرای پتروشیمی را شامل سه فاز خاکبرداری، ساختمان‌های فنی و ساختمان‌های صنعتی برشمرد و با بیان اینکه عملیات خاکبرداری هم اکنون در حال انجام است گفت: هر سه فاز پروژه در آینده به طور موازی پیشرفت خواهند داشت.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس تصریح کرد: بر اساس زمانبندی شرکت هلدینگ تکمیل پروژه طی سه سال تعریف شده اما من برای اطمینان بیشتر این زمان را سه سال و نیم اعلام می‌کنم.

هاشمی‌پور با بیان اینکه بحث مالی پروژه در حال عملیاتی شدن است و مشکلی ندارد افزود: 22 میلیارد تومان برای فاز خاکبرداری پیش‌بینی شده و به محض ابلاغ قرارداد به پیمانکار پیش پرداخت خواهد شد.

وی 70 درصد حجم عملیات پروژه را مربوط به تأمین تجهیزات و امکانات مورد نیاز خواند و گفت: بیش از 12 شرکت داخلی و خارجی تاکنون برای کار استقبال کردند.
 
کنایه عدل هاشمی به برخی وعده ها / برخی وعده ها بازی با الفاظ است؟ 

هاشمی‌پور ادامه داد: خط لوله پتروشیمی از گچساران در بودجه 96 پیش‌بینی شده و حتما اجرایی می‌شود، برای خط لوله آبرسانی و نیز خط لوله از گچساران هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به آمار 5 هزار نفری اشتغالزایی در پتروشیمی دهدشت که در زمان کلنگ‌زنی مطرح شده بود این رقم را بازی با الفاظ دانست و گفت: تکمیل بخش پلی اتیلن زمینه اشتغالزایی 500 نفر را فراهم می‌کند و با تکمیل 12 واحد پایین دست یک‌هزار و 500 نفر به کار گمارده خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبدیانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
خسته نباشی سردار سرافراز ای مرد عمل
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار