رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد : خداداد افشاریان اولین داور هم‌استانی در لیگ برتر فوتبال به سبک کنونی به شمار می‌رود که از اولین دوره این مسابقات تا سه فصل پیش در این رقابت‌ها به عنوان داور بین‌المللی حضور داشت.
کد خبر: ۳۶۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷ 15 January 2017
رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از نظارت داور پیشکسوت بین‌المللی فوتبال استان بر بازی نفت و سپاهان اصفهان خبر داد.

سید پرویز موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: داوری فوتبال در کهگیلویه و بویراحمد در ذات جوانان و نوجوانان استان جاری شده و در آینده باز هم خبرهای بیشتری از این حوزه به گوش خواهد رسید.

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: داوران فوتبال استان در سال‌های اخیر سهم زیادی در خدمت به جامعه داوری فوتبال کشور داشته‌اند.

وی به همه ادوار لیگ برتر فوتبال ایران اشاره کرد و گفت: از ابتدای دهه 80 فصلی نبوده که داوران هم‌استانی در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور حضور نداشته باشند.

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: خداداد افشاریان اولین داور هم‌استانی در لیگ برتر فوتبال به سبک کنونی به شمار می‌رود که از اولین دوره این مسابقات تا سه فصل پیش در این رقابت‌ها به عنوان داور بین‌المللی حضور داشت.

موسوی گفت: در کنار افشاریان در سالیان اخیر داورانی همچون مرحوم شجاعت محمدیان، صفدر احمدی و همچنین غلام آموزگار حضور داشتند و قضاوت‌های خوبی را از سوی آن‌ها در مسابقات شاهد بودیم.

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد به داوران کنونی فوتبال استان که در لیگ برتر فوتبال مشغول فعالیت هستند اشاره کرد و افزود: محمد راهی و روح‌الله شریفی داوران جوان هم‌استانی هستند که درخشش فوق‌العاده‌ای در مسابقات چند فصل اخیر به خصوص این فصل لیگ برتر فوتبال کشور داشته‌اند.

وی ادامه داد: در لیگ برتر امسال این دو داور به همراه خداداد افشاریان حضوری خوب و بدون اشتباه داشته‌اند و افشاریان تاکنون نظارت دیدارهای بزرگی را بر عهده داشته است.

موسوی با اشاره به هفته دوم لیگ برتر فوتبال تصریح کرد: در این هفته نیز نماینده‌ای از فوتبال استان در این رقابت‌ها در حوزه داوری حضور خواهد داشت.

این مسؤول افزود: خداداد افشاریان داور بین‌المللی پیشکسوت استان در دیدار روز چهارشنبه میان سپاهان اصفهان و نفت تهران در ورزشگاه نقش جهان نظارت خواهد داشت.

وی گفت: دیدار حساس تیم‌های سپاهان و نفت تهران ساعت 14:30 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با داوری حمید حاج ملک، حمید غمزه، فرهاد مروجی و جواد رحیم‌زاده با نظارت خداداد افشاریان خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار