رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس : این محور از یک سو شهرستانهای چرام و گچساران در کهگیلویه و بویراحمد را به شهرستان دیلم از توابع استان بوشهر وصل می کند و از سوی دیگر این محور به محور ملی پاتاوه ـ دهدشت نیز متصل است.
کد خبر: ۳۶۱۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴ 15 January 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،احداث جاده باباکلان - چرام که عنوان جاده ای بسیار با ارزش جهت اتصال استان های جنوب به استان های مرکزی از طریق کهگیلویه و بویراحمد است که باید تصویب ، شروع عملیات اجرایی و پیگیری آن را به نام غلام رضا تاجگردون زد .
تابستان امسال و در بازدید معاون برنامه ریزی، اقتصاد و حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی از این پروژه ، با اشاره به سفر هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد در مرداد امسال گفت : تامین اعتبار این پروژه از برنامه‌های سفر رئیس جمهوری به این استان است.
وی میزان اعتبار این طرح در سال ۹۵ را ۴۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کرد.
امیری اظهار کرد: عملیات اجرایی ساخت جاده ۶۵ کیلومتری چرام به باباکلان در سال ۹۴ شروع شده و روند عملیات اجرایی آن رضایت بخش است.
حال غلام رضا تاجگردون ، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از اختصاص 300 میلیارد ریال به محور گچساران ـ چرام خبر می دهد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت:این محور از یک سو شهرستانهای چرام و گچساران در کهگیلویه و بویراحمد را به شهرستان دیلم از توابع استان بوشهر وصل می کند و از سوی دیگر این محور به محور ملی پاتاوه ـ دهدشت نیز متصل است. 

نماینده مردم شهرستانهای  گچساران و باشت افزود: هم اکنون 5 قطعه از این محور در حوزه جغرافیایی شهرستانهای گچساران و دیلم و یک قطعه نیز در حوزه جغفرافیایی شهرستان چرام در حال اجرا است.
غلامرضا تاجگردون گفت:مهمترین قسمت این محور عبور از گردنه دیل است که با مطالعاتی که انجام شد قرار است در این منطقه تونل احداث شود. 
 
دانلود 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلام خوبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
سلام خوبی نگار....... عز یزم است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار