وکیلی:
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی می گوید آیندگان پیرامون آیت الله هاشمی بیش از آنچه که امروز در نوشته ها آمده خواهند گفت .
کد خبر: ۳۶۱۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ 15 January 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، پس از درگذشت آیت الله هاشمی ، شخصیت های مختلف به بیان دیدگاه های خود در مورد وی پرداخته اند.
برخی از سیاسیون هم چشم به وصیت نامه و یا مکتوباتی از وی هستند بلکه زوایای پنهان زندگی وی را عیان ببینند.
محمد علی وکیلی نماینده ی کهگیلویه و بویراحمدی مردم تهران ، یکی از سیاسیونی است که در این خصوص اعلام موضع کرده و معتقد است آیت الله هاشمی ناگفته هایی دارد که باید امیدوار بود در آینده این ناگفته ها ، گفته شوند.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی می گوید آیندگان پیرامون آیت الله هاشمی بیش از آنچه که امروز در نوشته ها آمده خواهند گفت .

محمدعلی وکیلی نماینده مجلس شورای اسلامی آیت الله هاشمی را تکرار ناشدنی هم از لحاظ ویژگی های فردی و هم از لحاظ تاثیرگذاری در پنجاه سال گذشته ، دانست.

وی در ادامه اظهار داشت: هیچ کس به اندازه او در تحولات انقلاب بعد از امام خمینی(ره) تاثیرگذار نبوده است و هیچ کس مثل او در تحولات انقلاب آینده اندیش نبود؛ سینه آقای هاشمی سینه ای پر بوده است و حرفهای نگفته اش بیش از آن چیزی است که گفته شده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی که با ایسکانیوز صحبت می کرد در ادامه افزود: آیندگان پیرامون آیت الله هاشمی بیش از آنچه که امروز در نوشته ها آمده قطعاً خواهند گفت . بخش مهمی از زوایای آقای هاشمی در ناگفته هایی است که من امیدوار هستم ایشان گفته باشد و بعداً این گفته ها به مثل دفتر خاطرات رونمایی بشود.

وکیلی گفت: آن بخش از خاطرات آقای هاشمی که هنوز رونمایی شده جلوه ای از شخصیت او را به نمایش گذاشته که او در بزنگاه ها و در بحرانها چگونه توانست مملکت را مدیریت کند؛ چه زمانی که امام در قید حیاط بودند و مشورت‌هایی داد به امام و چه بعد از امام با مشاوره هایی که به رهبری انقلاب دادند نقش او برای عبور نظام از گردنه های پرخطر نقشي بی بدیل بوده است.

وی اظهار داشت: آیت الله هاشمی عملش در قبال انقلاب مثل عمل کسانی بود که از جان برای فرزندش مایه بگذارد. بی مهری هایی که در این چند سال رفت، ناملایمت‌هایی که در سال‌های اخیر بر ايشان رفت ولی سکوت و صبرش نشان از وقف بودن خودش براي انقلاب بود. هاشمی خودش را برای انقلاب وقف کرد و در اين وقف کردن نه منت گذاشت نه مطالبه بها کرد و همیشه از آبرویش گذاشت تا آبروی نظام حفظ شود.
این نماینده مجلس افزود: ملت ایران پدر بزرگی را از دست دادند که دلسوزتر از خودشان بر سرنوشت مملکتشان همیشه غمگسار و گره گشا بود. البته باید امیدوار بود که الطاف الهی جای او به نیکی پر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار