کد خبر: ۳۶۰۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶ 15 January 2017
مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، از تشکیل انجمن خیرین قرآنی در استان خبر داد و گفت: با هماهنگی نماینده ولی فقیه و استاندار در تلاش برای تشکیل این انجمن قرآنی در استان هستیم و این موضوع در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حسین علی نسب، مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد امروز ( 25 دی ) در نشست کمیته قرآنی ستاد دهه فجر این استان، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان هایی است که طبق سنوات قبل جشنواره قرآنی کودک را در 12 رشته برگزار می کند.

وی با بیان اینکه حدود سه سال این جشنواره به علت عدم تمکن مالی برگزار نشد، اظهار داشت: امسال این جشنواره در ایام الله دهه مبارک فجر برگزار می شود.

علی نسب، با اشاره اینکه جشنواره قرآنی کودک سال گذشته با حضور بیش از یک هزار نفر برگزار شد، ادامه داد: بیش از 50 نفر از قاریان، حافظان و اساتید موسسات قرآنی استان در ایام دهه فجر تجلیل می شوند.

مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، از تشکیل انجمن خیرین قرآنی در استان خبر داد و اضافه کرد: با هماهنگی نماینده ولی فقیه و استاندار در تلاش برای تشکیل انجمن خیرین قرآنی در استان هستیم و این موضوع در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه این دارالقرآن دعوت از قاری بین المللی را در دستور کار دارد، عنوان کرد: برگزاری محافل قرآنی در ایم الله دهه فجر نیز از برنامه های در دست اقدام است.

علی نسب، گفت: سرکشی از خانه ها و موسسات قرآنی فعال نیز از دیگر برنامه های دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی استان در دهه فجر است.

برگزاری حلقه های هفتگی قرآن، اعزام حافظان برتر به کربلا و مشهد مقدس و تشکیل 80 حلقه قرآنی از جمله برنامه های سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این نشست بود.

برگزاری طرح قرآنی حفظ سوره مبارکه فجر، تشویق و اعطای گواهی به حافظان برتر قرآنی از برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در ایام الله دهه فجر عنوان شد.

برگزاری مسابقات قرآنی در شهر یاسوج و اعزام برگزیدگان به مرحله کشوری از برنامه های شهرداری یاسوج در ایام الله دهه فجر امسال است.

برگزاری مسابقات قرآنی با حضور بیش از 20 هزار دانش آموز، برگزاری محافل قرآنی در مدارس شبانه روزی و جشن تکلیف دانش آموزان از جمله برنامه های گرامی داشت آموزش و پرورش به مناسبت یوم الله دهه فجر عنوان شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار