فرماندار دهلران گفت: با تلاش و برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم برنامه های متنوعی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی توسط کمیته های دهه فجر در این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۳۶۰۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱ 14 January 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سید حسینعلی موسوی روز شنبه در نشست هماهنگی برنامه های دهه فجر این شهرستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی با اندیشه امام راحل و با حمایت مردم پیروز شد لذا برنامه ها و جشن های ایام الله دهه فجر با محوریت مردم و پر رنگ بودن مشارکت آنها برگزار می شود.

وی بر ضرورت ارتباط مستمر مدیران با مردم و توجه به مطالبات آنها تاکید کرد و افزود: مردم سرمایه اصلی نظام هستند و حفظ اعتماد آنها از مهمترین موضوع هایی است که باید مد نظر همه مسئولان و مدیران باشد.

موسوی بیان دستاوردهای نظام در 37 سال گذشته و تبیین عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف توسط مدیران دستگاه های اجرایی را در این ایام مورد تاکید قرار داد و گفت: دولت در این سال ها خدمات و اقدامات اساسی در حوزه های مختلف داشته که مدیران باید این عملکردها و خدمات و سرمایه گذاری های کلان را به افکار عمومی اطلاع رسانی کنند.

وی از جمع بندی طرح های قابل کلنگ زنی و بهره برداری این شهرستان در دهه فجر خبر داد و افزود: دولت تدبیر و امید سرمایه گذاری های کلانی در این شهرستان برای اجرای طرح های حوزه آب و خاک، کشاورزی و نفت و گاز انجام داده یا در دست اقدام دارد که متولیان باید از فرصت دهه فجر برای اطلاع رسانی این خدمات استفاده کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: در این ایام جای آن سیاست مدار با کیاست که نقشی برجسته در خلق و پیروزی انقلاب و این نظام داشت، خالی است.

فرماندار دهلران با بیان اینکه جایگاه انسان های بزرگ در دل مردم است، اضافه کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در طول عمر پر برکت خود همواره حول محور وحدت و انسجام ملی با هدف استمرار و پایداری نظام مقدس اسلامی حرکت می کرد و به همین منظور اقشار مختلف مردم و طیف های سیاسی در آیین تشیع پیکر این شخصیت بزرگ شرکت کردند.

امام جمعه دهلران نیز در این نشست گفت: انقلاب اسلامی هدیه بزرگ الهی و یکی از معجزات عصر حاضر است که به رهبری امام امت و حمایت مردم شکل گرفت و امروز موجب بیداری اسلامی در جهان شده است.

حجت الاسلام سید محسن موسوی افزود: امام راحل در اوج خفقان و نهله های انحرافی و علیرغم میل استکبار و طاغوت انقلاب اسلامی را بنا نهاد و با حمایت مردم به پیروزی رساند.

وی تاکید کرد: از آغاز شکل گیری و پیروزی این انقلاب، توطئه ها، دشمنی ها، فتنه ها، ترورها و تحریم ها علیه انقلاب اسلامی بوده است اما همه این نقشه های شوم با درایت امام امت و همراهی و پشتیبانی مردم و در ادامه با هوشیاری رهبر معظم انقلاب راه به جایی نبردند و این انقلاب هر روز بهتر از دیروز مسیر الهی خود را می پیماید.

امام جمعه دهلران نقش ارزشمند مردم در پیروزی انقلاب اسلامی را یادآور شد و افزود: در جشن های این ایام باید محوریت مردمی مد نظر قرار گیرد و این مهم بیش از پیش برجسته شود.
 
حجت الاسلام موسوی به رحلت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار و یاور امام و انقلاب و رهبری اشاره کرد و گفت: پیام رهبر معظم انقلاب به خوبی و بیش از پیش شخصیت این بزرگوار را نشان داد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار