در نشست کمیته همیاری تشکل های مردمی ستاد دهه فجر عنوان شد:
احداث و بهره برداری 97 واحد مسکونی با اعتباری بیش از 18 میلیارد و 50 میلیون ریال برای خانواده های تحت حمایت در دهه فجر امسال یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد است.
کد خبر: ۳۶۰۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱ 14 January 2017
احداث و بهره برداری 97 واحد مسکونی با اعتباری بیش از 18 میلیارد و 50 میلیون ریال برای خانواده های تحت حمایت در دهه فجر امسال یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد است.
دومین نشست کمیته همیاری تشکل های مردمی ستاد دهه فجر با حضور اعضاء به ریاست کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،  فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، با بیان اینکه کمیته امداد استان در دهه فجر امسال برنامه های مختلفی را در دستور کار دارد، گفت: 34 میلیارد ریال برای ارائه خدمات مختلف از جمله اشتغال زایی، مسکن، جهیزیه، وام و سایر موارد برای مددجویان در ایام مبارک دهه فجر هزینه می شود.
وی افزود: یکی از مهمترین برنامه های این نهاد در ایام دهه فجر اجرای 100 طرح اشتغال زایی در زمینه‌های کشاورزی، دامداری و خدماتی برای مددجویان با اعتبار 15 میلیارد ریال است.
محبی با اشاره به اینکه97 واحد مسکونی با اعتباری بیش از 18 میلیارد و 50 میلیون ریال برای مددجویان در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد، افزود: این تعداد واحد مسکونی در شهرها و روستاهای استان ساخته شده که 35 واحد شهری و 62 واحد نیز روستایی است.
 
احداث و بهره برداری 97 واحد مسکونی مددجویان در ایام دهه فجر 

محبی ادامه داد: کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در طول دهه فجر امسال 500 فقره وام قرض الحسنه کارگشایی به مبلغ 10 میلیارد ریال به 500 خانوار مددجوی این استان پرداخت می‌کند، اعطای 200 مورد کمک هزینه خرید جهیزیه به مبلغ چهار میلیارد ریال و توزیع 200 سبد غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی و رب گوجه فرنگی به ارزش 200 میلیون ریال نیز از دیگر برنامه های این نهاد است.
وی اعزام 120 مددجو به کربلای معلی با هزینه 960 میلیون ریال را از دیگر برنامه های کمیته امداد در ایام مبارک دهه فجر عنوان و تصریح کرد: در دهه فجر سال امسال همچنین جشن و رقابت‌های فرهنگی و ورزشی در 6 مجتمع فرهنگی کمیته امداد استان برگزار می شود و روسا و کارکنان کمیته امداد این استان با 20 خانواده شهید کهگیلویه و بویراحمد در این ایام دیدار کرده و در هر کدام از مراکز شهرستان‌های هشت گانه استان نیز یک ایستگاه صلواتی در صورت همکاری خیرین و تأمین اعتبارات مورد نیاز برپا می‌شود.
شایسته ذکر است، در ادامه هريک از اعضای حاضر در جلسه وادارات و سازمانهای عضو، برنامه ها و پيشنهادات خود را مطرح و بر برگزاري هرچه بهتر برنامه هاي جشن پيروزي انقلاب اسلامي تاکيد کردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار