رئیس جهاد کشاورزی کرمانشاه مطرح کرد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از تحقق اهداف موردنظر در خصوص افزایش تولید گندم، چغندرقند، سیب‌زمینی، جو، ذرت، گوشت قرمز، مرغ و تخم‌مرغ در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۳۶۰۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ 14 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از فارس،خسرو شهبازی امروز اظهار داشت: جهاد کشاورزی یک سازمان برتر در کشور است که طی سال 95 با تفکیک مباحث، به اهداف موردنظر درخصوص افزایش تولید گندم، چغندرقند، سیب‌زمینی، جو، ذرت، گوشت قرمز، مرغ و تخم‌مرغ در کرمانشاه رسیده است.

وی با بیان اینکه در اجرای شبکه‌های آبیاری 30 درصد بیش از میزان مورد‌نظر تحقق انجام کار اعلام شده است، ادامه داد: 20 میلیارد تومان در بحث تجهیز و نوسازی، تسهیلات تاکنون به متقاضیان پرداخت شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: سهم استان کرمانشاه از مجموع 571 میلیارد تومان اعتباری که وزارت جهاد کشاورزی در بخش مربوط به موضوع آب‌های مرزی هزینه کرده است، 201 میلیارد تومان بوده است.

وی ادامه داد: سموم مورد‌نیاز و بذر گندم 32 هکتار موردنیاز استان کرمانشاه از سایر استان‌ها تامین شده و راه‌اندازی گلخانه‌های استان نیز 15 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و این در حالی است که بخشی از گلخانه‌های استان نیمه‌فعال هستند.

به گفته شهبازی، صدور پروانه فعالیت برای 19 هکتار از گلخانه‌ها انجام گرفته است و 43 هکتار دیگر گلخانه را برای اخذ تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی کرده‌ایم و گلخانه‌های استان کرمانشاه از 90 هکتار به 119 هکتار ارتقا پیدا کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزشی پیش‌بینی شده در این سازمان برگزار شده است تا با آموزش کشاورزان و دامداران در زمینه مقابله با بیماری‌ها و آفت‌ها، افزایش راندمان محصولات، بهره‌وری بیشتر از امکانات، کشت مکانیزه و استفاده از شیوه‌های نوین گام‌های خوبی برداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار