مشاور امور بانوان وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه وزارت صنعت توجه ویژه‌ای به بانوان صنعتگر دارد، گفت: بنا داریم اتاق مدیران زن صنعت و معدن را برای ارتباط و رایزنی بیشتر در این وزارتخانه ایجاد کنیم.
کد خبر: ۳۶۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۶ 18 May 2015
سهیلا جلودارزاده در همایش ارتقای جایگاه زنان در عرصه تولید و تجارت که در اتاق بازرگانی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: زنان در توسعه کشورهای جهان نقشی اساسی ایفا کرده‌اند و توسعه پایدار بدون حضور زنان در کشور امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: امروز در کشورهایی از جهان که توسعه پایدار شکل گرفته این موضوع با حضور فعال زنان بوده درنتیجه ما نیز باید به حضور و نقش زنان در جامعه بیش از گذشته توجه کنیم.

جلودارزاده بیان داشت: امروز یکی از موارد مهم در بازرگانی بحث استفاده از فناوری‌های روز است و باید بانوان ما در حوزه‌های مدیریتی خود از امکانات پیشرفته و فناوری‌های روز استفاده کنند.

مشاور امور بانوان وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه وزارت صنعت توجه ویژه‌ای به بانوان صنعتگر دارد، افزود: بنا داریم اتاق مدیران زن صنعت و معدن را برای ارتباط و رایزنی بیشتر در این وزارت خانه ایجاد کنیم.

جلودارزاده خاطرنشان کرد: همچنین برای حل مشکلات صنعتگران خود برای دریافت تسهیلات بانکی پیشنهاد داده‌ایم تا یک صندوق مالی برای کمک به توسعه کارآفرینی در برنامه ششم توسعه لحاظ شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار