خطیب جمعه دهلران؛
امام جمعه دهلران با اشاره به اجتماع زیاد نمازگزاران این شهرستان افزود: ایجاد مصلی جمعه در دهلران با توجه به اینکه مسجد جامع این شهر هم غیر مقاوم است و هم جوابگوی این جمعیت نیست از ضروریاتی است که امیدواریم مد نظر قرار گیرد.
کد خبر: ۳۵۹۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳ 13 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه دهلران با اشاره به پیام گویا و رسای رهبری در خصوص هاشمی رفسنجانی و نقش هاشمی در تاریخ اسلام،قبل،حین و دفاع مقدس اشاره کردو افزود:مقام معظم رهبری درگذشت هاشمی را جانکاه و وی را رفیق دیرین و همسنگر نهضت اسلامی و همکار نزدیک سال های متمادی با هوش وافر و تکیه گاه مستضعفان و نمونه کم نظیر مبارزات ضد ستم شاهی و تجربه مشترک و دراز مدت در فراز و نشیب ها و تاریخ ساز دانستند.
 
امام جمعه دهلران با اشاره به اجتماع زیاد نمازگزاران این شهرستان افزود: ایجاد مصلی جمعه در دهلران با توجه به اینکه مسجد جامع این شهر هم غیر مقاوم است و هم جوابگوی این جمعیت نیست از ضروریاتی است که امیدواریم مد نظر قرار گیرد.
 
موسوی به 24 دی ماه سالروز انتصاب مقام معظم رهبری به امامت جمعه تهران به فرمان امام راحل اشاره و گفت:37 سال است که رهبری امام جمعه تهران است وامروز نیز آینده نگری و ژرف اندیشی امام امت در ان دوران یعنی انتصاب رهبری به این سمت موجب نعمت بزرگی برای جهان اسلام است.
 
وی به دشمن شناسی و دوست شناسی رهبری و شناخت توطئه های دشمنان اشاره و گفت:امروز آرامش جامعه،فصل الخطاب رهبری و نفوذ کلام وی نعمت بزرگی است که در عصر غیبت از آن برخوردار هستیم.
 
خطیب جمعه دهلران گفت:خدا را بخاطر رهبری این چنین برای جهان اسلام سپاسگزاریم و خواستاریم تا ظهور ولی عصر(عج) خداوند وی را حفظ کند.
 
موسوی به 27 دی ماه سالروز شهادت نواب صفوی و یارانش و 26 دی ماه فرار شاه خائن اشاره و گفت:پهلوی اول و دوم جنایات زیادی علیه اسلام و امت اسلامی انجام دادند و مستمره آمریکا و انگلیس بودند و می خواستند به واسطه انگلیس مساجد را تخریب و قرآن و اسلام را حذف کنند.
 
خطیب این هفته دهلران افزود: شاه و عمال وی بدنبال رواج عیش و نوش و بی دینی و نیازمند کردن کشور به استعمار بودند و بواسطه این جنایات مجبور به فرار شدو بستر برای انقلاب فراهم شد.
 
وی مرمت و بازسازی جاده گلزار شهدای سید اکبر را از حقوق شهروندی مردم دهلران ذکر کرد و گفت:شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و می طلبد منتهی ورودی گلزار شهدای سید اکبر و جاده دسترسی آن مورد عنایت ویژه قرار گیرد وبنیاد شهید،سپاه پاسداران وقرارگاه خاتم الانبیاء این مسیر2 کیلومتری را درست کنند.
 
امام جمعه دهلران با اشاره به ظرفیت های دهلران در بخش کشاورزی و نقش آن در اقتصاد مقاومتی افزود: با توجه به سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان با توجه به درخواست های مردم و مسئولان کشاورزی شهرستان،انتظار داشتیم وزیر به دهلران می آمدند.
 
امام جمعه دهلران به مشکلات اینترنت در این شهرستان اشاره و گفت: با توجه به نیاز مردم به اینترنت بسترهای آن باید فراهم شود تا مردم در استفاده از اینترنت مشکل نداشته باشند.
موسوی به پرداخت نشدن 4 ماه حقوق کارگران شهرداری دهلران اشاره کرد و خواستار اقدام مسوولان در این خصوص شد.
 
نماز جمعه شهرستان دهلران این هفته سخنران پیش از خطبه ها را نداشت و به مناسبت گرامیداشت رحلت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی پیش از خطبه ها قرائت قرآن و زیارت عاشورا با حضور نمازگزاران برگزار شد./ف
برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار