مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس از رسیدگی و بررسی ۱۴ پرونده راکد صنعتگران مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان خبر داد و گفت: ۳۳ هزار متر مربع زمین در شهرک‌های صنعتی این استان بازپس‌گیری شد.
کد خبر: ۳۵۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸ 17 May 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم:علی صداقت‌پور از رسیدگی و بررسی 14 پرونده راکد صنعتگران مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان خبر داد و اظهار داشت: این پرونده‌ها در نخستین جلسه هیئت حل اختلاف و داوری سال 94 در شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس بررسی و رسیدگی شد.

وی تصریح کرد: جلسات هیئت حل اختلاف و داوری با حضور مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس و نیز داور و نماینده حقوقی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و همچنین صنعتگران برگزار شد.

صداقت‌پور بیان کرد : با بررسی این پرونده ها از مجموع 14 پرونده مربوط به صنعتگران 5 مورد منجر به اعطای مهلت، 2 پرونده منجر به رای خاص مالی، 3 پرونده فسخ قطعی، 2 پرونده انصراف و 2 پرونده نیز تجدید وقت شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس تصریح کرد: در این جلسه حدود 33 هزار مترمربع زمین در شهرک‌های صنعتی استان فارس که متقاضیان پس از گذشت مهلت قانونی و اخطارهای مختلف و اعطای مهلت مجدد نسبت به ساخت و ساز اقدام نکرده بودند بازپس‌گیری شد.

وی گفت: این زمین‌ها به متقاضیانی که توان و شرایط لازم برای ایجاد واحد صنعتی دارند واگذار می‌شود.

صداقت‌پور با بیان اینکه از تمام ظرفیت های قانونی برای حمایت از سرمایه گذاران استفاده می‌شود گفت: اولویت اصلی در این جلسات حل مسائل و مشکلات صنعتگران و کمک به راه‌اندازی واحدهای صنعتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس تاکید کرد: برگزاری این جلسات در ماه‌های آینده براساس برنامه زمانبندی شده از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران نیز ادامه دارد تا با رفع موانع مشکلات موجود سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی به صنعتگران تسریع یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار