براساس نقشه های پیش بینی روند افزایش دما تا روز سه شنبه در کشور ادامه داشته و بیشتر استان های کشور چند درجه گرمای هوا را تجربه می کنند. البته این وضعیت از روز چهارشنبه با آغاز بارش های پراکنده معکوس شده و تا شنبه شاهد هوای سرد خواهیم، بود.
کد خبر: ۳۵۶۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 08 January 2017
کم بارشی های اخیر باعث نگرانی های فزاینده ای در میان آحاد مردم بویژه کشاورزان شده است به گونه ای که این موضوع علاوه بر نقل محافل و گفتگوها شده است ، باعث برخی صحبت ها و تفسیرها در خصوص دلایل عدم بارش شده است.
چند مدت پیش برخی کارشناسان هواشناسی استانی و کشوری از آغاز موجی از بارش ها در دهه ی پایانی دی ماه خبر داده اند که البته کارشناسان هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد این نوید را داده اند در زمستان جبران کم بارشی ها صورت پذیرد.
در جدیدترین گزارش از وضعیت هوای کشور ، خبرهایی مبنی بر پیش بینی بارشهایی پراکنده برای استان های واقع در جنوب غرب کشور گزارش شده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، کارشناس هواشناسی گفت :در روز چهارشنبه در برخی استان ها از جمله چهارمحال، کهکیلویه و بویر احمد،اصفهان، قم و ایلام شاهد بارش پراکنده باران خواهیم بود.
کوروش محمدی اظهار داشت:براساس نقشه های پیش بینی روند افزایش دما تا روز سه شنبه در کشور ادامه داشته و بیشتر استان های کشور چند درجه گرمای هوا را تجربه می کنند. البته این وضعیت از روز چهارشنبه با آغاز بارش های پراکنده معکوس شده و تا شنبه شاهد هوای سرد خواهیم، بود.
 به گفته وی، در روز چهارشنبه در برخی استان ها از جمله چهارمحال، کهکیلویه و بویر احمد،اصفهان، قم و ایلام شاهد بارش پراکنده باران خواهیم بود. برای سه استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان نیز در هفته آینده بارش پیش بینی می شود. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار