مدیر حج و زیارت استان یزد گفت : متقاضیان تشرف به عتبات عالیات عراق می توانند از امروز تا 25 دی ماه برای ثبت نام به دفاتر خدماتی زیارتی مجاز سراسر استان یزد مراجعه کنند.
کد خبر: ۳۵۴۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱ 04 January 2017
به گزارش تابناک یزد،علی اصغرشریفی  اظهارکرد: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته این ثبت نام برای اعزام به عتبات عالیات از تاریخ های بیست وششم دی ماه لغایت بیست وچهارم اسفند ماه 95 است.
وی گفت : دراین مدت زمانی بیش از 2هزار و700نفر از زائران درقالب 48کاروان هوایی و 20کاروان زمینی به عتبات عالیات اعزام می شوند.
شریفی بابیان اینکه اعزام بیش از 80درصد زائران به صورت هوائی پیش بینی شده اضافه کرد: زائران با اقامت 10 و11شبه روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته از فرودگاه شهید صدوقی یزد به فرودگاه نجف وبغداد وبالعکس اعزام می شوند.
مدیر حج و زیارت استان یزد خاطر نشان کرد: در 9ماهه امسال 18هزار و 730 زائردر قالب 492 کاروان از این استان برای زیارت عتبات عالیات به عراق اعزام شدندواین رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 10درصد افزایش یافته است.
این مسئول اضافه کرد: ازاین تعداد زائر، 366 کاروان از طریق هوائی و126کاروان به صورت زمینی به عتبات عالیات اعزام شدند.
شریفی تاکید کرد: در مجموع سال گذشته 20هزارو688 زائر در قالب 535 کاروان از این استان به سفر زیارتی عتبات وعالیات عراق اعزام شدند .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار