تابناک تهران - به گزارش تابناک تهران، دربی مهم تهران دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس از ساعت 17 امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شده است. گروه دریافت خبر تابناک تهران ددر نظر دارد اخبار دربی را از ورزشگاه در این خبر به روز رسانی نماید.
کد خبر: ۳۵۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷ 15 May 2015
به گزارش تابناک تهران، دربی مهم تهران دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس از ساعت 17 امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شده است.

گروه دریافت خبر تابناک تهران در نظر دارد اخبار دربی را از ورزشگاه در این خبر به روز رسانی نماید.

* دقیقه 95: بازی با سوت داور با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس پایان یافت.

دقیقه 90: حرکت خالقی فر پشت محوطه جریمه و ضربه آرام او در دستان طالب لو جا گرفت.

* دقیقه 85: ارسال کرنر جاسم کرار بهترین موقعیت را برای جبران گل خورده این تیم ایجاد کرد که امید ابراهیمی این فرصت خوب را از دست داد و ضربه سرش را بدون مزاحمت به بیرون زد.

* دقیقه 84: حرکت جاسم کرار از سمت راست دروازه پرسپولیس با خطای بابک حاتمی همراه بود و حق وردی مدافع پرسپولیس را با کارت زرد جریمه کرد.

* دقیقه 77: حرکت شهباززاده درون محوطه جریمه و ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت و آه حسرت طرفداران این تیم را به آسمان برد.

* دقیقه 63: در حالی که برزای با سوشا مکانی تک به تک شده بود، حق وردی در سوت خود دمید و خطای بازیکنان پرسپولیس را اعلام کرد. امیر قلعه نویی و کادرفنی اش به شدت به عملکرد داور دیدار معترض شدند و اعتقاد داشتند او باید با توجه به موقعیت شان آوانتاژ اعلام می کرد.

*دقیقه 60: ضربه خطا برای پرسپولیس را هادی نوروزی از جناح راست به سمت دروازه طالب لو زد که کاپیتان استقلال آن را به اوت زد.

* دقیقه 50: حرکت پا به توپ محمد نوری را که در این دیدار در پست هافبک دفاعی به میدان رفته بود در نهایت با شوت این بازیکن از پشت محوطه جریمه همراه بود که با اختلاف کم ضربه اش به بیرون رفت.

* دقیقه 49 : اولین کرنر بازی را استقلال در نیمه دوم بدست آورد

* استقلال نیمه دوم را با تعویض عنایتی با برزای شروع کرد.

*مسعود معینی، مهدی پرهام،داوود آذرنوش،مهدی تاج و اسدی در جایگاه ویژه حضور پیدا کرده اند.

* مهدی مهدوی کیا در دقیقه 35 بازی ورزشگاه را ترک کرد. وی در این زمینه گفت:صبح زود برای تیم زیر 11 سال باید راهی اتریش شوم.

*بهزاد محمدی هم همزمان با مهدوی کیا ورزشگاه را ترک کرد. وی مدعی شد که امشب اجرا دارد و به همین دلیل باید ورزشگاه را ترک کند.

* دو مرد آلمانی به همراه یک مترجم ایرانی در جایگاه ویژه حضور دارند.

* رضا نورمحمدی تنها بازیکنی از پرسپولیس است که روی بازوی خود بازوبند مشکی بسته است.

*  مربی دروازه بان های تیم ملی گفت: همه دنیا شهرآورد تهران را می شناسند و این بازی یکی از حساس ترین شهرآوردهای دنیا است.

* روی نیمکت استقلال فروزان، برهانی، بیگ‌زاده، یعقوب کریمی، محسن کریمی، بهنام برزای و میلاد سلیمان‌ فلاح نشستند.

* روی نیمکت پرسپولیس بنگر، دغاغله، اسماعیل‌زاده، خالقی‌فر، کمندانی، عباس‌زاده و قدیم‌پور نشستند.

* حدود 50 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند که همچنان این تماشاگران در حال ورود به استادیوم هستند کم تماشاگرترین بازی دربی مربوط به بازی این دو تیم در بندرعباس بود که بدون حضور تماشاگران برگزار شد.

* نوید مظفری کارشناس داوری کشورمان درباره صحنه‌های مشکوک در محوطه جریمه گفت: در دقیقه 2 خطا روی بازیکن پرسپولیس خطا نبود و تصمیم داور کاملا صحیح بود. در دقیقه 22 هم اومانا خطایی روی ابراهیمی انجام نداد و باز هم داور تصمیم درستی گرفت.

* سین هدایتی به همراه محمدحسن نژادفلاح برای تماشای دربی 80 وارد ورزشگاه شدند تا از جایگاه ویژه این مسابقه را تماشا کنند.

* به گزارش تسنیم، علیرضا اسدی دبیر فدراسیون فوتبال پیش از برگزاری دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: واقعاً جای تأسف دارد که تماشاگران برای تماشای این بازی به ورزشگاه آزادی نیامده‌اند اما امیدوارم در دیدارهای بعدی شاهد پر شدن این ورزشگاه باشیم.

*دقیقه 45: وحید طالب لو زودتر از امید عالیشاه که با فرار درون محوطه جریمه به دنبال گلزنی بود، توپ را از آن خود کرد.

* دقیقه 44: شوت ضعیف امید عالیشاه را وحید طالب لو گرفت.

* دقیقه 32: حق وردی اولین کارت زرد را از جیب خود در آورد و به حنیف عمران زاده داد. طارمی با فریب مدافع استقلال، عزم دروازه این تیم را کرد که با دخالت عمران زاده متوقف شد و حق وردی با اعلام خط یک کارت زرد نیز به شماره 5 استقلال نشان داد.

* دقیقه 29: ارسال هادی نوروزی از روی ضربه ایستگایی با دخالت اومانیا همراه بود که ضربه کم اثر مدافع کاستاریکایی پرسپولیس به راحتی در اختیار طالب لو قرار گرفت.

* دقیقه 25: شوت امید ابراهیمی از پشت محوطه جریمه را سوشا به راحتی دفع کرد و فرصت را در اختیار تیمش قرار داد.

* دقیقه 23: پرتاب اوت بلند فخرالدینی در محوطه جریمه با دخالت مهاجمان استقلال موقعیت خوبی برای این تیم ایجاد کرد که امید ابراهیمی به قصد خطا و پنالتی خود را زمین انداخت اما حق وردی اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 20: ارسال جاسم کرار این بار از سمت چپ با ضربه سر دیدنی رضا عنایتی همراه بود که سوشا مکانی با واکنشی فوق العاده از روی خط توپ را برگشت داد تا عنایتی در گلزنی ناکام بماند.

* دقیقه 19: فرار فخرالدینی از جناح راست و ارسال او برای شهباززاده با ضربه ناقص این مهاجم به قصد پاس به عنایتی همراه بود که اومانیا زودتر توپ را از شش قدم زد.

*دقیقه 14: مهدی طارمی در جدال با صادقی قصد عبور از مدافع استقلال را داشت که تعادل خود را از دست داد، تلاش مجدد مهاجم پرسپولیس برای گرفتن توپ با دریبل زیبا از مدافع اسقلال همراه بود که صادقی در ادامه نیز به حالت کری نگاهی به طارمی انداخت.

* دقیقه 11: میلاد فخرالدینی با حرکت پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که با خطا متوقف شد. امید ابراهیمی این ضربه خطا را برای استقلالی ها با شوتی زمینی زد که توپش با اختلاف کم به بیرون رفت.

* دقیقه 9: علیپور درون محوطه جریمه قصد ضربه زدن به توپ را داشت که امیرحسین صادقی آن را دفع کرد تا کرنر برای سرخپوشان شکل گیرد. در ضربه کرنر هم پرسپولیسی ها سودی از موقعیت شان نبردند.

* دقیقه 7: ارسال خسرو حیدری به درون محوطه جریمه را مایکل اومانیا در آستانه ضربه زدن شهباززاده دفع کرد تا این موقعیت خطرناک از سوی استقلالی ها را دفع کنند.

* دقیقه 4: اولین خطا برای استقلالی ها در حالی شکل گرفت که کرار توپ را برای این تیم درون محوطه جریمه ارسال کرد اما مدافعان پرسپولیس اینبار مانع از ایجاد فرصت برای مهاجمان بلند قامت استقلال شدند.

* دقیقه 2: پرتاب اوت بابک حاتمی درون محوطه جریمه و در ادامه سانتر مدافع راست پرسپولیس در حالی که عالیشاه برای ضربه زدن خیز برداشته بود به این بازیکن نرسید.

* دقیقه 1: اولین خطر با سانتر هادی نوروزی برای پرسپولیسی ها شکل گرفت که مدافعان استقلال درون محوطه جریمه توپ را برگشت دادند و اجازه ضربه زدن به طارمی ندادند.

* در سه دقیقه اول پرسپولیس سه حمله روی دروازه استقلال داشته است.

* با سوت حق وردی بازی با یک دقیقه تاخیر شروع شد.

* امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال سومین فصل کامل خود را در این تیم پشت سر می‌ گذارد اما برانکو ایوانکوویچ یک ماهی است که به پرسپولیس پیوسته است.

* دربی 80 هیچ تاثیر خاصی در جدول رده‌بندی لیگ ندارند و تنها ممکن است پرسپولیس و استقلال را بین رده های پنجم تا ششم و نهم تا دوازدهم جابجا کند.

* دربی 80 در شرایطی برگزار می‌ شود که بازی قهرمانی لیگ در شهر تبریز انجام خواهد شد. شاید به دلیل همین کاهش حساسیت است که هوادار چندانی از این مسابقه استقبال نکرده است.

* رضا عنایتی کاپیتان استقلال با 39 سال سن مسن ترین بازیکن حاضر در زمین است.

* از بین بازیکنان حاضر در میدان وحید طالب لو، امیرحسین صادقی، میلاد فخرالدینی، خسرو حیدری، رضا عنایتی، امید ابراهیمی، یعقوب کریمی، سوشا مکانی، رضا نورمحمدی، محمد نوری، هادی نوروزی و حمیدرضا علی‌عسگر سابقه ملی دارند. هرائر مگویان مدافع استقلال، جاسم کرار هافبک این تیم و میشائیل اومانیا مدافع پرسپولیس نیز عضو تیم های ملی کشورشان هستند.

* تورج حق وردی داور این مسابقه به طور جد مورد اعتراض پرسپولیسی ها قرار گرفته و او باید نهایت تلاشش را برای بهترین قضاوت دوران حرفه ایش انجام بدهد

* هنگامی که بازیکنان پرسپولیس وارد زمین شدند به شکلی عجیب از سوشا مکانی خواستند تا درون دروزازه جا خالی بدهد و آنها نیز با زدن 6 شوت به درون دروزاه خالی به شکلی عجیب کری خوانی را آغاز کردند. جالب اینجا است که هواداران پرسپولیس با هر ضربه به ترتیب از یک تا 6 با صدای بلند فریاد می زدند.

* محسن بنگر هنگامی که با تیم ذخیره ها مشغول گرم کردن بود توسط تماشاگران تشویق شد و به سمت آنها رفت و دست تکان داد.

*امیر حسین صادقی به محض دیدن تدارکات پرسپولیس( داوود کاشانی) به سمت وی رفت و در زمین پرسپولیس با او برخورد گرمی داشت.

* عکاسان حاضر در ورزشگاه آزادی هنگامی که وحید طالب لو به سمت تماشاگران استقلال رفت با او عکس سلفی گرفتند.

* بازیکنان استقلال ساعت 16 و 10 دقیقه برای گرم کردن وارد زمین شدند و هواداران پرسپولیس علیه آنها شعار سر دادند.

*امیرحسین صادقی مدافع استقلال در نیمه زمین که متعلق به پرسپولیس بود شروع به گرم کردن کرد که این مسئله باعث واکنش هواداران پرسپولیس شد و یکی از اطرافیان پرسپولیس از او خواست که به سمت زمین خودشان برود. صادقی ابتدا به سمت زمین استقلال رفت و بعد از چند دقیقه دوباره به سمت زمین پرسپولیس آمد.

*سوشا مکانی دروازه‌بان پرسپولیس هم به همراه مرتضی قدیمی‌پور برای گرم کردن به زمین آمد.

*ستار همدانی،‌ شاهرخ بیانی، کریم بوستانی، فکری و زرینچه تمرین بازیکنان استقلال را زیر نظر گرفتند.

*هواداران استقلال رضا عنایتی را با شعار «رضای آقای گل» تشویق کردند.

*هواداران پرسپولیس بیشتر از هواداران استقلال در ورزشگاه حضور دارند.

*ساعت 16 دو دستگاه آمبولانس به ورزشگاه آمد.

*بازیکن پرسپولیس با لباس نارنجی وارد ورزشگاه شدند.

*پانادیچ و تی‌هومیر مربیان پرسپولیس تمرین بازیکنان را زیر نظر گرفتند.

*بابک حاتمی و محمد نوری دو بازیکن پرسپولیس با دکتر ستوده پزشک تیم استقلال روبوسی کردند.

*برانکو سرمربی پرسپولیس ضمن تماشای تمرین بازیکنانش برای هواداران استقلال دست می‌زد و به ابراز احساسات آنها پاسخ می‌داد. 

*محمد نوازی برای اهدای جایزه خودرو به بازیکنان به ورزشگاه آمده و با بازیکنان استقلال برخورد گرمی داشت.

*هواداران استقلال پرچم بزرگ 40-50 متری به ورزشگاه آورده‌اند.

*حسن کامرانی‌فر کمک داوری که در دو جام جهانی حضور داشته امروز در ورزشگاه حضور دارد. 

*فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران هم در ورزشگاه حضور دارد.

*علی نظری جویباری معاون باشگاه استقلال هم به ورزشگاه آمد.

* کامرانی‌فر در مورد اینکه دوست داشت در این دربی حضور داشته باشد یا نه،‌ گفت: من پنج بار در دربی پایتخت قضاوت کرده‌ام و اکنون دیگر نوبت دیگران است

* میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال درباره اعتراض پرسپولیسی‌ها به انتخاب حق‌وردی به عنوان داور دربی 80 گفت: این طور نیست، حق‌وردی داور خوبی است و پرسپولیسی‌ها هم اعتراضی به این موضوع نداشتند و حاشیه خاصی هم نبوده است.

* محمد نوازی در مورد حضورش در ورزشگاه برای تماشای دربی 80، گفت: مدت‌ها بود به ورزشگاه نیامده بودم ضمن اینکه دربی همیشه حساسیت و جذابیت‌های خاص خود را دارد. خود من که در بازی نیستم، استرس زیادی دارم وای به حال بازیکنان که در زمین حضور دارند. وی گفت استقلال با نتیجه 2 بر صفر دربی را برنده خواهد شد.

* پیمان یوسفی مجری و گزارشگر صدا و سیما قصد داشت امروز در جایگاه خبرنگاران حضور پیدا کند اما مسئولان با احترام به وی اجازه ندادند در جایگاه خبرنگاران حضور پیدا کند.

* فریدون اصفهانیان: او از داوران خوب کشور است که زحمات زیادی برای داوری کشیده و در فصل جاری و پیش از آن هم بازی‌های بزرگی را قضاوت کرده است. حق‌وردی در طول فصل عملکرد خوبی داشته و به همین دلیل او را برای این بازی انتخاب کردیم. 

* هم زمان با آمدن استقلالی‌ها به ورزشگاه، ماموران نیروی انتظامی چند اسب را از تونل ورزشگاه به سمت زمین بردند.

*  مهدی پاشازاده که در ورزشگاه آزادی حضور یافته در خصوص استقبال کم هواداران سرخابی از دربی 80 پایتخت گفت: هر دو تیم در این فصل نتیجه نگرفتند و این موضوع روی استقبال تماشاگران دو تیم تاثیر گذاشته اما بازی‌های استقلال و پرسپولیس تحت هر شرایطی هیجان و حساسیت خاص خود را دارد. وی افزود: هر تیمی که بتواند دربی را ببرد می‌تواند در لیگ آینده فصل خوبی را شروع کندضمن اینکه هواداران آنها نیز تا شروع لیگ بعد می‌توانند 2 یا 3 ماه کری بخوانند. پیش‌بینی می‌شد  با توجه به نتایج اخیر استقلال هواداران زیادی به این بازی نیایند. پاشازاده در خصوص نتیجه دربی 80 پایتخت گفت: فکر می‌کنم این بازی با تساوی 2 بر 2 به پایان می‌‌رسد.


* همزمان با ورود تیم داوری تماشاگران استقلال به شدت تیم خود را تشویق کردند.

* چند نفر از بازیگران از جمله علی کاظمی، هادی کاظمی و حامد تهرانی در ورزشگاه حضور دارند تا این مسابقه را از نزدیک تماشا کنند.

* اسکوربورد ورزشگاه هواداران را به استفاده از مترو تشویق کرد.

* چند نفر از دوستان نژادفلاح قصد داشتند وارد زمین شوند که ماموران حراست مانع ورود آنها شدند. این موضوع باعث شد درگیری لفظی بین آنها ایجاد شود.

* دور تا دور جایگاه پرسپولیسی‌ها با پرچم قرمز و اطراف جایگاه استقلالی‌ها با پرچم آبی‌رنگ پوشیده شده است جالب اینجاست که رنگ پرچم جایگاه استقلالی‌ها آبی فیروزه‌ای است.

* موسی سلامت جانباز پرسپولیسی با پرچم بزرگ قرمز با نوشته «یاحسین» وارد زمین شد و در کنار نیمکت پرسپولیسی‌ها قرار گرفت.

* افشین پیروانی در ورزشگاه حاضر شد و به جایگاه ویژه رفت اما پس از زمان کوتاهی وی را به سمت اتاق ویژه گزارشگران راهنمایی کردند.

* کفشگری بازیکن پرسپولیس که به دلیل مصدومیت دربی را از دست داده است در جایگاه ویژه حاضر شد تا این مسابقه را از نزدیک تماشا کند.

* چند تن از روحانیون هم با لباس روحانیت به ورزشگاه آمدند تا بازی را از نزدیک نظاره کنند.

* تماشاگران پرسپولیس یک پرچم بسیار بزرگ قرمزرنگ با خود به ورزشگاه آوردند و تقریبا یک سکو را پر کرده است. پرچم قرمز تماشاگران پرسپولیس باعث شد هواداران استقلال شعارهایی علیه آنها سر دهند.

* در حالی که کمتر از 90 دقیقه به شروع مسابقه دو تیم استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی باقیمانده کمتر از 20هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند که به نظر می‌رسد این دربی کم تماشاگرترین دربی تاریخ دو تیم باشد.

*پانادیچ و تی‌هومیر مربیان پرسپولیس برای چیدن موانع به روی زمین آمدند و مورد تشویق هواداران پرسپولیس قرار گرفتند.

*گوینده ورزشگاه آزادی از مردم خواست که فقط تیم خودشان را تشویق کنند و به تیم حریف بی‌احترامی نکنند. گوینده ورزشگاه همچنین ابراز امیدواری کرد که پرسپولیس و استقلال به روزهای خوب گذشته‌شان برگردند، روزهایی که بازی‌های دو تیم بسیار حساس بود و تماشاگران زیادی به ورزشگاه می‌آمدند.

*عکاسان در کنار زمین عکس سلفی می‌گرفتند.

*اتوبوس استقلال ساعت 15 و 30 دقیقه وارد ورزشگاه شد.

*دانشجویان یک دانشگاه در هتل المپیک حضور داشتند که میرشاد ماجدی سرپرست استقلال برای آنها دقایقی سخنرانی کرد.

*هواداران پرسپولیس یک پرچم بزرگ 30-40 متری را به ورزشگاه آوردند.

*یک خودروی سفید هم به ورزشگاه آورده شده تا به قید قرعه به تماشاگران اهداء شود.

*یک هوادار با پیراهن قرمز در جایگاه استقلالی‌ها حاضر شد که باعث شد هواداران استقلال کمی سر به سر او بگذارند.

* مهدی تاج، نائب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ ایران درباره حضورش در اردوی تیم استقلال و دیدارش با امیر قلعه‌نویی گفت: نه به اردوی استقلال رفتم و نه دیداری با قلعه‌نویی داشتم. برای دیدار با مهدی مهدوی‌کیا و حضور در کنفرانس خبری به هتل المپیک رفته بودم و اتفاقی دیدم که استقلال هم آنجا اردو زده است. دیدارم قلعه‌نویی را هم تکذیب می‌کنم.

* هواداران استقلال علیه علی پروین شعار سر دادند که این مسئله باعث واکنش هواداران از پرسپولیس شد که آنها قصد درگیری با هواداران استقلال راداشتند که با دخالت ماموران این مسئله به پایان رسید و فاصله هواداران دو تیم را هم بیشتر کردند.

* هواداران پرسپولیس علیه فرهاد مجیدی شعار سر دادند.

* یک خودروی قرمز رنگ برای مهدی طارمی و یک خودروی آبی‌رنگ برای میلاد فخرالدینی بازیکن استقلال در نظر گرفته شده که در کنار زمین قرار دارد.

* یک بازی دوستانه بین تیم کوتوله‌ها و تپل‌ها برگزار شد که تیم کوتوله‌ها 4 بر 1 به پیروزی رسید. در این مسابقه صحنه‌هایی پیش می‌آمد که باعث خنده هواداران می‌شد. هواداران دو تیم بعد از گلزنی،‌گلزنان تیم‌ها را تشویق می‌کردند.

* بازیکنان کوتوله و تپل به نحوه قضاوت داور اعتراض داشتند.

* یک بازیکن قدبلند هم در تیم کوتوله‌ها بازی می‌کرد.

* در پایان مسابقه گزارشگران تلویزیونی با بازیکنان دو تیم مصاحبه‌هایی انجام دادند.

* بازیکنان تیم تپل پیراهن‌های قرمز و آبی در زیر پیراهن خود پوشیده بودند و آن را به هواداران نشان می‌دادند.

* یک گروه تواشیح برنامه‌ای را به مناسب مبعث پیامبر اسلام (ص) در ورزشگاه اجرا کردند.

* کمتر از 30 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند.

* باد نسبتا شدیدی در ورزشگاه آزادی در حال وزیدن است و رفته رفته به تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه اضافه می شود. 

*کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، برنامه های مختلفی را قبل از آغاز شهرآورد پیش بینی کرده اند که از آن جمله دیدار دوستانه تیم تپل ها با کوتاه قامتان است. 

* یکی از نونهالان در کنار زمین مشغول زدن روپایی است و اعضای تیم ملی ورزش های پهلوانی و زورخانه ای کشور نیز برای تماشاگران حاضر در ورزشگاه به اجرای برنامه پرداختند.

* سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان شب گذشته جلسه آنالیز تیم حریف را با توضیحات کادر فنی برگزار کردند.
بازیکنان صبح امروز پس از صرف صبحانه به پیاده روی و تمرینات سبک در محوطه هتل پرداخته و بعد از آن در اتاق‌هایشان استراحت کردند. زمان صرف ناهار ساعت 12 بود و پس از آن بازیکنان در اختیار بودند تا ساعت 14 که آغاز جلسه فنی با برانکو بود. در این جلسه توجیهی، ترکیب اصلی و آخرین مسائل فنی مرور خواهد شد و پس از آن تیم پرسپولیس ساعت 14:45 هتل را به مقصد ورزشگاه آزادی ترک می‌کند.

* بانک ورزش - احمد خمینی، پسر حجت الاسلام سید حسن خمینی که از هواداران سرسخت امیر قلعه نویی و استقلال است، در اردوی آبی پوشان حضور یافت. همچنین پسر سعید جلیلی، دبیر سابق شورای امنیت ملی نیز در اردوی استقلال حضور یافته است!

* محمد رضا مهدوی مربی تیم راه آهن که سابق بازی در استقلال و پرسپولیس را دارد وقتی ورودی ورزشگاه آزادی را خلوت دید به کنایه گفت: مثل اینکه دربی روز دیگری برگزار می‌شود که ورزشگاه اینقدر خلوت است. در زمانی که ما بازی می‌کردیم از دو روز قبل مردم به ورزشگاه می‌آمدند.

*  10 دستگاه آمبولانس، سه دستگاه موتور آمبولانس، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه خودروی فرماندهی به همراه 35 مامور اورژانس در ورزشگاه و خیابان های اطراف ورزشگاه آزادی مستقر شدند. 16 اکیپ مرکز اورژانس از ساعت 10 صبح جمعه تا پایان بازی در داخل و اطراف ورزشگاه آزادی مستقر هستند و در صورت نیاز خدمات امدادی و درمانی به تماشاگران این مسابقه فوتبال ارایه می کنند.

*  به گزارش ایسنا، ترکیب تیم استقلال در بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد. برای استقلال وحید طالب لو، میلاد فخرالدینی، حنیف عمران زاده، امیرحسین صادقی، هرائر مگویان، محمدرضا خرسندنیا، امید ابراهیمی، کرار جاسم، خسرو حیدری، سجاد شهباززاده و رضا عنایتی بازی می‌کنند.

* گابریل در اینستاگرامش نوشت: «دیروز درد شدیدی روی پای خود احساس کردم. بنابراین در این بازی (دربی) حضور ندارم. امیدوارم برای دیدار با الهلال آماده باشم. خداوند پشت و پناهتان باشد.»

* بانک ورزش – هواداران استقلال و پرسپولیس که در ورزشگاه آزادی حضور دارند، طی ساعات گذشته به سود تیم خود و علیه رقیب شعارهایی سر می‌دادند. آنها به خاطر گرمی هوا در این دقایق ساکت نشسته‌اند و ترجیح داده اند انرژی شان را برای بازی ذخیره کنند.
به گزارش بانک ورزش، تعداد خبرنگارانی که برای پوشش این بازی آمده اند نیز بسیار کمتر از دربی های قبلی است. گویا حساسیت بازی های دیگر، خبرنگاران را به شهرهای مختلف از جمله تبریز و اصفهان کشانده است.

* لحظاتی پیش فارس اعلام کرد: برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای این دیدار ترکیب زیر را در نظر گرفته است: سوشا مکانی، حمیدرضا علی‌عسگر، علیرضا نورمحمدی، مایکل اومانیا، بابک حاتمی، احمد نوراللهی، محمد نوری، مهدی طارمی، هادی نوروزی، امید عالیشاه، علی علیپور.

* جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با بیان این مطلب که درب تمامی پارکینگ‌ها از ساعت 9:30 باز شده است تصریح کرد: محدودیت تردد به جز وسایل نقلیه سنگین در اطراف استادیوم آزادی نداریم. این مقام ارشد راهنمایی و راندگی تهران بزرگ به ممنوعیت توقف در ضلع غربی و شرقی اشاره کرد و گفت: در صورت توقف خودرو، پلیس راهور حتما نسبت به جابجایی خودرو اقدام خواهد کرد.

* گابریل هافبک پرسپولیس که به خاطر مصدومیت دربی را از دست داد در خصوص این موضوع گفت: دیروز در اواخر تمرین درد زیادی را در پایم احساس کردم و به دکتر تیم مراجعه و مشکلم را گفتم و اعلام کردم که موقع دویدن احساس درد زیادی دارم. پس از آن نیز با برانکو این مشکل را مطرح کرده و برانکو گفت نمی‌خواهم در خصوص حضورت در دربی ریسک کنم چرا که بازی با الهلال به مراتب مهمتر از دربی است و برای بازی مقابل عربستانی به تو نیاز دارم و ریسک نمی‌کنم تا از حضورت در دربی استفاده کنم.

* مسئولان برگزاری بازی به محض ورود تماشاگران دو تیم برای آنها در ورزشگاه موسیقی پخش کرده اند.

* قرار است افشین پیروانی و مهدی پاشازاده با حضور در ورزشگاه و استودیوی مخصوص کارشناسی مسابقه را بر عهده بگیرند.

* کری طرفداران دو تیم در روبه روی جایگاه جالب است هر چند این کری ها در برخی از دقایق به فحاشی هم کشیده شد.

*تماشاگران پرسپولیس بنری آورده اند که روی آن نوشته شده است 800 کیلو متر آمده ایم به عشق برد پرسپولیس.

*حدود 5 هزار نفر از طرفداران دو تیم در ورزشگاه آزادی حضور دارند که البته این تعداد با محاسبه هواداران دو تیم در طبقه دوم محاسبه شده است.

* جواد خیابانی این مسابقه را برای مخاطبان صدا و سیما  گزارش خواهد کرد.

* از همان ابتدای ورود هواداران دو تیم به ورزشگاه کری‌خوانی بین آنها آغاز شده است که در یک طرف استقلالی‌ها فرهاد مجیدی را تشویق می‌کنند و از طرف دیگر پرسپولیسی‌ها علی کریمی را مورد تشویق قرار می‌دهند.

* به گزارش فارس، گابریل، هافبک پرسپولیس روز گذشته در اواخر تمرین این تیم مصدوم شد. بر همین اساس برانکو سرمربی پرسپولیس برای اینکه برای دیدار آینده آسیایی تیمش مقابل الهلال ریسک نکرده باشد، گابریل را از لیست خارج کرده و مهدی جعفرپور را به جای وی وارد لیست کرد.

* سایت ورزش 3 با ایجاد نظرسنجی نتیجه دربی 80 (پرسپولیس-استقلال) را پیش بینی کنید؟ از مخاطبین خود خواسته که نتیجه بازی را پیش بینی گنند. نا این لحظه پرسپولیس با نتیجه 50.98 درصد برنده قطعی دربی است.

* امید ابراهیمی هافبک استقلال: امیدوارم در این بازی نتیجه‌ای در خور شان استقلال کسب کنیم تا هواداران شاد شوند و در بازی آخر روحیه خوبی کسب کنند. من نه کری خواند بلد هستم نه ادعایی دارم اما تمام توانم را در زمین به کار خواهم برد تا تیم نتیجه بگیرد و از شرمندگی هواداران بیرون بیاییم و آنها را خوشحال کنیم. اگر این مساله با گلزنی من هم همراه باشد که بهتر خواهد بود.

* یکی از هواداران پرسپولیس به دلیل درگیری و فحاشی توسط ماموران دستگیر شده است.

* تاج در گفتگو با برنامه ورزش و مردم: دیگر دربی نتها بازی حساس لیگ نیست. همه بازیهای لیگ برای قهرمانی یا سقوط حساس شده‌اند.

* ترکیب احتمالی دو تیم بدین شرح است:  

پرسپولیس: ترکیب رضا نورمحمدی،بابک حاتمی، حمید علی عسگر، احمد نوراللهی، محمد نوری، گابریل، امید عالیشاه، مهدی طارمی و هادی نوروزی  

استقلال:وحید طالب لو،امیر حسین صادقی،هرایر مگویان،میلاد فخرالدینی،هاشم بیک زاده،کرار جاسم،امید ابراهیمی،سجاد شهباززاده،یعقوب کریمی،رضا عنایتی و خسرو حیدری

* از شب گذشته تماشاگران هر دو تیم جلوی در ورزشگاه آزادی استقرار پیدا کردند تا ساعت 11 در مجموعه آزادی باز نخواهد شد.

* تماشاگران استقلال فرهاد مجیدی و میلاد میداودی را تشویق کردند حتی پای علی سامره هم وسط آمد. استقلالی‌ها شعار می‌دادند «علی 30 ثانیه» در مقابل تماشاگران پرسپولیس هم کریم باقری و امید عالیشاه را به رخ تماشاگران حریف می‌کشیدند.

* بعضی از تماشاگران در محوطه چمن بیرون آزادی چادر زده‌اند.

* گزارشگران آلمانی صبح امروز مقابل در استادیوم حاضر شدند و از کری تماشاگران‌، استقرارشان و غذایشان خبر تهیه کردند.

* تماشاگرانی که ماشین آوردند پشت در پارکینگ مجموعه منتظر هستند در باز شود.

* جلال ملکی در گفت‌وگو با فارس: ایستگاه 20 آتش‌نشانی در محوطه ورزشگاه آزادی به همراه 11 خودروی سنگین و نیمه سنگین ، حریق، 8 دستگاه موتور سیکلت و 5 دستگاه سمند عملیاتی برای برگزاری این مسابقه پیش‌بینی شده است.

* وی گفت: سازمان آتش نشانی از ساعت 15 و با 50 نفر از مأموران در محل برگزاری مسابفه و در بزرگراه‌ها و اتوبان‌های منتهی به ورزشگاه آزادی آماده خواهند بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار