امام جمعه دهلران؛
امام جمعه دهلران گفت:استکبار جهانی در مقابل انقلاب اسلامی ایستاد و می خواست مساجد، قرآن و ارزش ها را حذف کند و ایران را برده ی خود کند.
کد خبر: ۳۵۱۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳ 29 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام سید محسن موسوی روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت 9 دی در جمع مردم دهلران اظهار کرد: انقلاب اسلامی نعمت، هدیه الهی و معجزه بزرگی است که خداوند در این عصر به امت اسلامی ایران داد.
 
وی افزود: استکبار جهانی در مقابل انقلاب اسلامی ایستاد و می خواست مساجد، قرآن و ارزش ها را حذف کند و ایران را برده خود کند ولی امام امت بعنوان منادی حق آمد و حکومت اسلامی و دینی به حمایت مردم تشکیل شد که بساط زورگویان و استکبار را در هم پیچید.
 
امام جمعه دهلران تاکید کرد: علیرغم میل استکبار، انقلاب اسلامی در این کشور استقرار یافت و موج بیداری اسلامی را در اقصی نقاط عالم ایجاد کرد.
 
حجت الاسلام موسوی ادامه داد: بیداری اسلامی در جهان شکل گرفت و آرام و قرار از دشمنان گرفت لذا توطئه های زیادی برای براندازی این انقلاب و جلوگیری از انتشار آن به راه انداختند که ترورها، تحریم ها، کودتاها، اختلاف قومیت ها و جنگ تحمیلی نمونه بارز این توطئه ها هستند ولی این انقلاب به برکت الهی بودن و پشتوانه مردمی و در راس آن ولایت فقیه، در مقابل همه این توطئه ها ایستاد و پیروز شد.
 
وی افزود: بعد از انقلاب نیز دشمنان توطئه های بسیاری بکار گرفتند ولی راه به جایی نبردند و مقام معظم رهبری با حمایت مردم در مقابل توطئه های داخلی و خارجی آنها ایستادگی کرد و این انقلاب هر روز بهتر از دیروز به مسیر خود ادامه می دهد.
 
امام جمعه دهلران به شروع تحرکات جدید بر علیه انقلاب از تیرماه 78 اشاره کرد و گفت: آنها توطئه های جدید آزمایش شده خود را علیه انقلاب بکار گرفته و قصد پیاده کردن آنها را ایران داشته تا نظام اسلامی را ساقط کنند و برای پیاده کردن این توطئه ها به سراغ خواص بی بصیرت رفتند.
 
وی با اشاره به فتنه سال 88 اضافه کرد: در این مقطع زمانی فتنه گران از همه ظرفیت ها برای ساقط کردن نظام اسلامی استفاده کردند و تجهیزات و اتاق فکر آمریکا، انگلیس،رژیم صهیونیستی را در خدمت فتنه گران قرار دادند.
 
حجت الاسلام موسوی افزود: فتنه گران داخلی و عمال خارجی با برنامه ریزی و تحریک عمومی به بهانه تقلب در انتخابات، در مدت هشت ماه خسارت فراوانی به نظام و کشور زدند.
 
وی به حملات فتنه گران به اماکن مذهبی و مساجد، نیروهای بسیجی، آتش زدن قرآن و امال بیت المال و شعارهای واهی اشاره کرد و یادآور شد: همه این عوامل باعث شکل گیری یوم الله 9 دی شد روزی که در تاریخ ماندگار است.
 
به گفته وی، فتنه گران در این اغتشاشات و فتنه گری ها بدنبال بی احترامی به شورای نگهبان و وزارت کشور و بدعت انحلال انتخابات بودند و در مقابل قانون ایستادند و با رفتارها و کردارهای قانون شکنانه در مقابل انقلاب و ملت ایستادند و بدنبال از بین بردن اصل ولایت فقیه بودند.
 
امام جمعه دهلران تاکید کرد: امروز با گذشت هفت سال از حماسه 9 دی سال 88، مردم اجتماع عظیم و دشمن شکن و با بصیرت را تشکیل داده و آمده اند تا بار دیگر بیعت خود با ولایت را نشان دهند و بگویند که تحت هیچ شرایطی اجازه نمی دهند به ولایت که جان نظام است، آسیبی وارد شود.
 
حجت الاسلام موسوی گفت: مدیریت و بصیرت افزایی رهبری و گوش به فرمان بودن ملت موجب شد که فتنه گران به زباله دان تاریخ سپرده شوند.
 
وی بر ضرورت تبعیت بی چون و چرا از رهبری تاکید کرد و افزود: امروز ملت این را ثابت کردند و از همه قوا می خواهیم که بی چون و چرا تابع رهبری باشند.
 
وی با تاکید بر لزوم شناسایی دوست و دشمن و توطئه های جدید استکبار یادآور شد: این انقلاب نیاز به پاسداری و بصیرت دارد و باید همه اطاعت از رهبری و پیاده کردن فرامین معظم له در جامعه را با جدیت دنبال کنند.
 
حجت الاسلام موسوی از قوه قضاییه نیز خواست که سران فتنه را محاکمه کند تا کسان دیگری جرات ایجاد مزاحمت برای انقلاب اسلامی نداشته باشند./ف
برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار