فرماندار دهلران گفت: آمارهای ثبت احوال از خطای کمی برخوردار است و نقش مهمی در برنامه ریزی ها و تصمیم گیری های کلان کشور دارد.
کد خبر: ۳۴۸۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵ 24 December 2016
فرماندار دهلران نقش آمار و اطلاعات دقیق و به روز در برنامه ریزی ها و تصمیم گیری ها را مهم دانست و گفت: کار ثبت احوال با توجه به ثبت دقیق آمار و وقایع حیاتی چهارگانه از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است.


به گزارش تابناک ایلام؛ سید حسینعلی موسوی، امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان دهلارن روز شنبه به مناسبت روز ملی ثبت احوال از اداره ثبت احوال دهلران بازدید کردند.

وی افزود: اساس برنامه ریزی ها آمار و اطلاعات دقیق است و ثبت احوال با توجه به وظایف ذاتی خود در ثبت وقایع حیاتی، نقشی برجسته در این ارتباط دارد و این آمار در همه زمینه ها و برنامه ریزی ها اساس کار مسئولان است.

موسوی ثبت احوال را زیربنای دولت الکترونیک دانست و تاکید کرد: صدور کارت هوشمند ملی نقش مهمی در تحقق این موضوع دارد.

امام جمعه دهلران نیز در این بازدید گفت: ثبت احوال در راستای نگهداری از اسناد سجلی و هویتی مردم نقشی مهم دارد و در این زمینه ها امانتدار است.

حجت الاسلام سید محسن موسوی افزود: خدمات و تلاش های ثبت احوال قابل تقدیر است و باید برای ارائه خدمات به مردم در بخش ها و دهستان های دور افتاده نیز زمینه ارائه خدمات را فراهم کند.

رئیس ثبت احول دهلران نیز به اقدام ها و کارهای انجام شده این اداره در 9 ماه گذشته اشاره کرد و افزود: صدور کارت هوشمند ملی و طرح آرشیو الکترونیک اسناد از مهمترین کارهایی است که به جد دنبال می شود.

حسین میرزایی از صدور شناسنامه مکانیزه نمادین برای شهدای شهرستان نیز خبر داد و گفت: به زودی شناسنامه نمادین برای همه شهدای شهرستان صادر و تحویل خانواده هایشان می شود.

فرماندار و امام جمعه دهلران و جمعی از مسئولان این شهرستان همچنیناز قسمت های مختلف ثبت احوال دهلران بازدید و از نزدیک در جریان روند کارها و اقدام های این اداره در ارائه خدمات سجلی به مردم قرار گرفتند.

مسئولان شهرستان همچنین با حضور در مزار شهدای گمنام دهلران، ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه های گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند./م
 
 
 
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار