مدتی است هیأت دوومیدانی استان به راه‌اندازی یک مدرسه دوومیدانی به نام رکورد در قم اقدام کرده است.
کد خبر: ۳۴۵۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۰ 19 December 2016
به گزارش تابناک قم، راه‌اندازی مدرسه دوومیدانی روی کاغذ اقدام مناسبی برای پرورش دختران دوومیدانی‌کار قم به شیوه علمی و اصولی بود اما این مدرسه دوومیدانی با توجه به شرایط فیزیکی تبدیل از نظر کارایی در شرایط ایده‌آل قرار ندارد. 

پس از این که بسیاری از دختران دوومیدانی کار قم به دلیل مشکلات زیرساختی دوومیدانی بانوان در قم از این رشته دور شدند هیأت دوومیدانی به این فکر افتاد که تعدادی از دختران علاقه‌مند به این رشته را به صورت اصولی آموزش دهد اما مشکل این جا بود که آن‌ها مجبور بودند بخش زیادی از تمرین‌های خود را در سالن فضای بسته انجام دهند و برای انجام بخش دیگر تمرین‌ها به پیست ورزشگاه یادگار امام در فاصله 15 کیلومتری محدوده شهری قم بروند. این یک عامل دافعه بزرگ برای آموزش دوومیدانی کاران بود.

مربیان دوومیدانی بانوان در قم می‌گویند برخی از خانواده‌ها با مراجعه به مدرسه دوومیدانی انتظار بجا و منطقی تمرین در هوای آزاد و پیست را دارند و وقتی می‌بینند بخش زیاد کار در سالن است از حضور فرزندشان در این مدرسه منصرف می‌شوند.

هیأت دوومیدانی استان مدت‌هاست تلاش می‌کند پیست ورزشگاه شهید حیدریان قم را برای زمان‌های خاصی برای تمرین بانوان در اختیار بگیرد اما اداره کل ورزش و جوانان در این باره مقاومت می‌کند.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار