پژوهشگران برتر دانشگاه جامع علمی کاربردی استان یزد روز سه شنبه در آیینی با حضور رئیس این دانشگاه و رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد تجلیل شدند.
کد خبر: ۳۴۳۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳ 13 December 2016
به گزارش تابناک یزد،رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان یزد در این آیین گفت: دولتی و بدون متقاضی بودن پژوهش ها آسیب زیادی به اقتصاد کشور وارد می کند و برای رفع این مشکلات باید چاره اندیشی شود.
محمد صالح احمدی افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی در حالی با توجه به اهداف مهارتی تعیین شده، بدون بودجه دولتی به پژوهش های کاربردی توجه دارد که پژوهش های دانشگاههایی که بودجه های کلانی از دولت دریافت می کنند بدون متقاضی است.
مدیرعامل مرکز شتابدهنده نوآوری پیشگامان یزد نیز در این مراسم با بیان اینکه این مرکز اوایل دی ماه امسال به عنوان نخستین مرکز شتابدهنده استان در دانشگاه یزد افتتاح می شود گفت: توجه به کارآفرینی در حالی در دانشگاههای کشورمان بسیار کم است که فارغ التحصیلان دانشگاه انتظار استخدام در ارگانهای دولتی و بخش خصوصی دارند.
مهدی مهاجرانی افزود: با توجه به نداشتن جایگاه استخدامی برای همه فارغ التحصیلان دانشگاهی در کشورمان، باید رویکرد آموزشی تغییر یابد و کسب و کار فناورانه و همزمان با تحصیل توسعه یابد.
به گزارش ایرنا در این آیین از محمدکاظم کشورشاهی، علیرضا احمدی ندوشن، ابوالفضل شاه محمدی مهرجردی، سیدمحمد مهدی نبودی یزد و عاطفه السادات اسعدی به عنوان پژوهشگران مهارتی برتر استان تجلیل به عمل آمد.
در بخش مراکز کارآفرینی علمی کاربردی برتر استان نیز داوود عندلیبی اردکانی از مرکز شرکت شهرکهای صنعتی اردکان و مهدیه کارگر دهقانی از مرکز فنی و حرفه ای آیت الله خامنه ای عنوان برتر را به خود اختصاص دادند.
همچنین از محسن فتوحی اردکانی از شرکت شهرکهای صنعتی اردکان و الهام السادات هدایتی از مرکز فنی و حرفه ای آیت الله خامنه ای نیز به عنوان کارشناسان پژوهشی برتر مراکز کارآفرینی علمی کاربردی برتر تجلیل شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار