تست خوانندگی و تشویق جالب دانشجویان از خواننده ی مورد نظر و همچنین برگزاری مسابقه صندلی داغ از برنامه های جالب این جشن بود.
کد خبر: ۳۳۹۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 06 December 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، در حالی که چند سالی است ، روز دانشجو بهانه ای شده تا  سیاسیون در دانشگاه ها حاضر شوند و با لفاظی های سیاسی به یارگیری پرداخته و سعی در تخطئه رقیب بنمایند، دانشجویان دانشکده ی صنعت و معدن چرام با برگزاری یک جشن دانشجویی ، به گرامیداشت این روز پرداختند.
هر چند این مراسم ویا برای مسئولین شهرستانی زیاد مهم نبوده است ، اما نبود این مسئولان نتوانست مراسم دانشجویی ، دانشجویان صنعت و معدن و پیام نور چرام را تحت تاثیر قرار دهد و آنان با برگزاری برنامه های متنوع همراه با سخنرانی ، بزرگداشتی متفاوت را رقم زدند.
تست خوانندگی و تشویق جالب دانشجویان از خواننده ی مورد نظر و همچنین برگزاری مسابقه صندلی داغ از برنامه های جالب این جشن بود.
شاخص جنبش دانشجویی استقلال از همه ی جریان های سیاسی است
پایگاه خبری تحلیلی چرام از قول رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و چرام،نوشت: علی آذری در این مراسم، با بیان اینکه جنبش دانشجویی در 16 آذر رقم خورد گفت: جنبش دانشجویی از آن زمان به بعد تلاش‌های خود را برای دفاع از تمامیت ارضی منافع عمومی ارزش‌های جامعه صورت می‌دهد.
رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و چرام، اضافه کرد: به همین دلیل از شاخص‌های جنبش دانشجویی، استقلال از همه جریان‌های سیاسی است که وجود دارد و چه بسا با رویه‌های خود منافع عمومی را به خطر می‌اندازند.
وی افزود: از طرف دیگر یکی از شاخصه‌های جنبش دانشجویی بحث پرسشگری و چون چرا در خصوص هر مسئله‌ای است که با منافع جامعه، کوتاه مدت و بلند مدت در تعارض باشد .
 
مراسم بزرگداشت متفاوت روز دانشجو در چرام
 
این مسئول تصریح کرد: امروزه نظام جمهوری اسلامی ایران که براساس منطق عدالت‌خواهی و استکبارستیزی شکل گرفته، پیوسته در راستای استقلال هرچه بیشتر جامعه ایران در تلاش است.وی متذکر شد: جنبش دانشجویی علاوه بر اینکه باید همسو با ارزش‌ها و آرمان‌های نظام حرکت کند از طرف دیگر مواظب است تا مسئولانی که در درون نظام خدمت می‌کنند از مسیر عدالت‌خواهی و خدمت به جامعه خارج نشوند.
رئیس دانشگاه پیام‌نور چرام توضیح داد: به همین خاطر این انتظار می‌رود که دانشجویان ما پیوسته نسبت به مسائلی که در جامعه اتفاق می‌افتد، احساس مسئولیت کنند و مطالبه‌گر باشند و از آرمان‌های عدات خواه خودشان صیانت کنند.
آذری در آخر تشریح کرد: همه شما را به تدبر و تامل در خاستگاه و مبانی اندیشه جنبش دانشجویی دعوت می‌کنم تا پیوسته این فرصت را زنده نگه دارید.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
افشین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
خاک بر سر دانشجویی که ۱۶ آذر رو با جشن و تست خوانندگی پر کنه...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار