کد خبر: ۳۳۹۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱ 06 December 2016
درپی انتشار مطلبی در یکی از رسانه ها مبنی بر "ضعف عملکردی یک مدیرکل و سهمیه استخدام گچساران که براحتی از دست رفت. روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد جوابیه ای را ارسال نموده که در زیر عینا منتشر میگردد.

با سلام
احتراما با توجه به درج مطلبی در تاریخ 95/9/12 با عنوان " ضعف عملکردی یک مدیرکل و سهمیه استخدام گچساران که به راحتی از دست رفت" در آن سایت ، خواهشمند است نسبت به درج پاسخ این اداره کل اقدام فرمایید .
سازمان تامین اجتماعی در راستای برون سپاری بخشی از فعالیت های خود ، در تاریخ 95/5/28آزمونی را به منظور ایجاد یک واحد کارگزاری رسمی در شهر گچساران برگزار کرد . در این ازمون 86 داوطلب نام نویسی و در نهایت 67 نفر شرکت کردند که عموما از شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد بودند ؛ ضمن آنکه محدودیتی برای حضور داوطلبان سایر استان ها در ان پیش بینی نشده بود ، همان گونه که داوطلبان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز می توانستند به منظور ایجاد چنین دفاتری در ازمون استانهای دیگر شرکت کنند . با این حال از مجموع دو برابر ظرفیتی که پس از برگزاری آزمون کتبی اعلام شد ، هر سه نفر ساکن استان کهگیلویه و بویراحمد هستند( نفر اول متولد و ساکن شهرستان بویراحمد و نفرات دوم و سوم ساکن گچساران ، که به دلیل یکسان بودن نمره دو نفر بعدی ، سه نفر برای شرکت در مصاحبه اعلام شد) و لذا با وجود نبودن محدویت برای شرکت داوطلبان غیر بومی ، هر سه نفر ساکن استان هستند که پس از برگزاری سایر مراحل از جمله مصاحبه ، یک نفر به منظور ایجاد واحد کارگزاری رسمی در گچساران معرفی خواهد شد . بنابراین این هیچ سهمیه ای در این زمینه از دست نرفته و به داوطلبان غیربومی واگذار نشده است . از طرف دیگر ، نویسنده گزارش ( خانم زینب محمدی )که خود نیز از شرکت کنندگان در ازمون بوده در میان 67 شرکت کننده رتبه 62 را احراز کرده اند که امید است در سایر آزمون های استخدامی با کسب نمره بهتر موفق باشند .
اداره کل تامین اجتماعی استان ضمن استقبال از اطلاع رسانی شفاف و نقد عملکرد خود در رسانه ها به عنوان حلقه واسط میان مردم و دستگاه های اجرایی انتظار دارد پیش از انتشار مطالب ، جزییات و صحت و سقم اخبار و گزارش ها را از دستگاه ها نیز جویا شوند تا همه جوانب موضوع برای نقد و داوری منصفانه در معرض افکار عمومی قرار گیرد ./راک نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار