کد خبر: ۳۳۸۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 04 December 2016
به گزارش عصر دنا، خسرو عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از دانشکده علوم پایه دکتر سعید فرهادی، دکتر علیرضا غیاثوند و دکتر حمزه امیدی و از دانشکده ادبیات و علوم انسانی دکتر محمد فتحی، دکتر عزت الله قدم پور و دکتر علی حیدری به عنوان پژوهشگران برتر معرفی شدند.
وی با اشاره به انتخاب دکتر علی میر و دکتر مجتبی حسینی به عنوان پژوهشگر برتر در دانشکده فنی و مهندسی افزود: از دانشکده کشاورزی دکتر امیر حمزه حقی آبی، دکتر احمد اسماعیلی و دکتر حسین زینی وند، از دانشکده دامپزشکی دکتر قاسم فرجانی کیش و دکتر علی سوخته زاری و از دانشکده علوم اقتصاد و اداری دکتر رضا سپهوند و دکتر محمد حکاک به عنوان پژوهشگر برتر انتخاب شدند.
عزیزی اسامی دانشجویان دکتری پژوهشگر برتر دانشکده ها را نیز اعلام کرد و گفت: از دانشکده ادبیات و علوم انسانی زهرا زارعی چقاپلکی، از دانشکده علوم پایه فیروزه سیادت نسب، از دانشکده علوم اقتصاد و اداری ابوالقاسم گلخندان و از دانشکده کشاورزی امید رحمتی انتخاب شدند.
رئیس دانشگاه لرستان با بیان اینکه از میان دانشجویان کارشناسی ارشد از دانشکده کشاورزی سمیرا قربانی نژاد به عنوان پژوهشگر برتر دانشکده ها انتخاب شد افزود: غلامعلی ندری از دانشکده علوم پایه به عنوان کارمند پژوهشگر برتر معرفی شد.
لازم به ذکر است دکتر قاسم فرجانی کیش استادیار جوان رشته پاتولوژی دامپزشکی دانشگاه لرستان و اهل شهرستان کهگیلویه می باشد. از افتخارات دیگر ایشان کسب عنوان دانشجوی نمونه کشوری سال 93-92 و نخبه علمی سال 93 از سوی بنیاد فرهنگی البرز می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار