بکارگیری نیرو در این شرکت توسط شرکت‌های تابعه خدماتی و حجمی تحت نظارت شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در قالب‌های خدماتی و حجمی صورت می‌گیرد و ربطی به مجموعه مدیریتی ندارد.
کد خبر: ۳۳۸۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴ 04 December 2016
مدتی است که برخی رسانه های محلی اقدام به انتشار گزارش هایی در خصوص استخدام های غیرقانونی و گاها قوم و طایفه گرایی در سطح تعدادی از ادارات استان،زده اند.
بر همین اساس،رسانه‌های محلی استان کهگیلویه و بویراحمد چند روز پیش با انتشار اسامی برخی افراد از استخدام فله ‌ی و قومی در شرکت نیروی برق استان به صورت شرکتی، حجمی و قراردادی خبر دادند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، داود راهزادی ضمن تاکید بر کذب بودن استخدام های فله ای در این اداره افزود:: شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد به همراه تمامی شرکت توزیع نیروی برق کشور از شرکت‌های سهامی خاص محسوب شده که دولت نقش 51 درصدی و بخش خصوصی نقش 49 درصدی را در آن ایفاء می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شرکت توزیع نیروی برق سال 72 در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز بکار کرد افزود: در 2 دهه اخیر هیچگونه استخدام رسمی از طریق آزمون در این شرکت صورت نگرفته و اعلان آزمون و برگزاری آن برعهده وزارت نیرو بوده و ربطی به مجموعه استانی هم ندارد.

راهزادی ابراز کرد:بکارگیری نیرو در این شرکت توسط شرکت‌های تابعه خدماتی و حجمی تحت نظارت شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در قالب‌های خدماتی و حجمی صورت می‌گیرد و ربطی به مجموعه مدیریتی ندارد.

وی تصریح کرد: در پایان هرسال که قرارداد شرکت‌های خدماتی و حجمی تحت نظارت شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد به پایان می‌رسد مناقصه واگذاری برخی امورات به‌طور رسمی اعلام و مناقصه جدید برگزار می‌شود که در واگذاری آن به شرکت‌های برنده ، بازرسان و مسئولان مرتبط نیز حضور فعال داشته و شخص مدیرعامل در این کمیسیون هیچ دخالتی نمی‌تواند داشته باشد.

مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس اصل 44 قانون اساسی و دستور ویژه مقام معظم رهبری، برخی از واحدهای زیرمجموعه شرکت نیز از طریق مناقصه به بخش خصوصی واگذار شده که بکارگیری نیروهای این واحدها توسط خود پیمانکاران برنده در مناقصه‌ها مشخص و شروع بکار می‌کنند.

راهزادی در ادامه افزود: شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد براساس قانون به هیچ عنوان پاسخگوی نیروهای شرکتی و حجمی نخواهد بود و فقط با طرف قرارداد خود که همان پیمانکار برنده مناقصه بوده در ارتباط است.

وی با اشاره اینکه کهگیلویه و بویراحمد متشکل از ایلات و طوایف متعددی بوده و همه این ایلات و طوایف با هم در ارتباط هستند و نسبت‌های سببی و نسبی فراوانی نیز باهم دارند عنوان کرد: هر مدیر بومی در هر مسئولیتی که بکار گمارده می‌شود بدون شک وابستگی‌هایی به این ایلات و طوایف داشته که نمی‌توان آن را انکار کرد.

راهزادی ابراز کرد: مجموعه مدیریتی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد نیز از این امر مستثنی نبوده و حتما وابستگی گسترده‌ای به ایلات و طوایف داشته اما این موضوع بدان معنا یست که این مجموعه مدیریتی اقدام به بکارگیری نیروی انسانی مورد نیاز از اقوام و وابستگان نزدیک خود نموده و سایر ایلات و طوایف در دیدگاه آنان حذف شده باشد.

وی تصریح کرد: گرچه پیگیری قضایی از انتشار اخباری که شائبه تخریب ، تشویش و افتراء نسبت به مجموعه سازمانی را برای خود محفوظ دانسته اما از رسانه‌ها بویژه رسانه‌های محلی می‌خواهیم قبل از انتشار اخبار و یا گزارش‌های خود براساس همان قانون مطبوعات از منبع یا منابع مرتبط با خبر و گزارش هم اطلاعات لازم را دریافت تا شاهد انتشاراخباری کذب و نادرست در جامعه نباشیم.

مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: به تمامی هم استانی‌های عزیزمان که انتشار اخبار کذب از سوی برخی رسانه‌هایی که متاسفانه فاقد مجوز رسمی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده سبب ناراحتی و نگرانی آنان شده‌ند نیز معروض می داریم که خادمان آنان در شرکت توزیع نیروی برق استان با تمام قدرت و توان دو چندان، تلاش‌های خود را برای ساختن دیارمان بکار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار