کد خبر: ۳۳۷۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰ 04 December 2016
معاون توسعه، منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هئیت‌های ورزشی فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را ارائه دهند تا اداره‌کل ورزش بر اساس همین برنامه‌ها آنها را به لحاظ اعتبار و اماکن ورزشی همکاری کنند.
کبنااسپورت؛معاون توسعه، منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هئیت‌های ورزشی فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را ارائه دهند تا اداره‌کل ورزش بر اساس همین برنامه‌ها آنها را به لحاظ اعتبار و اماکن ورزشی همکاری کنند.
به گزارش کبنااسپورت از یاسوج، فرشید کرمی در نشست شورای ورزش کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست استاندار این استان برگزار شد، با بیان اینکه ادارات باید بر اساس قانون سهم یک درصد اعتبارات خود را به مسائل فرهنگی و ورزش اختصاص دهند، اظهار کرد: با توجه به قانون ادارات باید یک درصد اعتبارات خود را به مسائل فرهنگی و ورزش اختصاص دهند که این سهم یک درصد باید به حساب اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد واریز شود.

وی در ادامه تشریح کرد: این اعتبارات بعد از واریز به حساب اداره‌کل ورزش بر اساس قانون، ۴۰ درصد آن به مسائل فرهنگی و ورزش اختصاص داده می‌شود که به خود آن دستگاه برگشت می‌خورد، ۳۰ درصد به ساخت و سازهای عمرانی اداره‌کل ورزش و ۳۰ درصد دیگر این اعتبارات به اداره‌کل نوسازی اختصاص داده می‌شود.

کرمی اضافه کرد: هیچ اداره‌ای نمی‌تواند مستقیم این سهم یک درصد اعتبارات را خود خرج کند بلکه ابتدا باید به اداره‌‌کل ورزش تحویل داده شود که ۴۰ درصد آن به حساب هر دستگاهی جهت هزینه در امور فرهنگی و ورزشی برگشت می‌خورد.

وی گفت: اگر هر اداره‌ای مستقیماً این اعتبارات را صرف هزینه‌های ورزشی و فرهنگی کرده است، خلاف قانون عمل کرده است.

کرمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ماده ۲۷ واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی، اظهار کرد: پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی طی فرایند قانونی به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

معاون اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دادن اماکن ورزشی به طور مستقیم به هئیت‌های ورزشی خلاف است، تصریح کرد: سهم اعتبار اداره ورزش و جوانان از اماکن ورزشی بر اساس برنامه‌های ارائه شده از سوی هئیت‌ها به آنها برگشت می‌خورد.

کرمی در ادامه افزود: با توجه تعامل، همفکری و نظر مساعد مدیرکل ورزش و جوانان و اظهارات وی مبنی بر اینکه باید همه هئیت‌های ورزشی جایگاه اصلی خود را پیدا کنند، در این اداره‌کل با هئیت‌های ورزشی که دارای برنامه هستند به لحاظ بودجه و دادن اماکن ورزشی همکاری و حمایت لازم صورت می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار