کد خبر: ۳۳۷۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵ 03 December 2016
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیمانکاران کم کار و غیرفعال طرح مسکن مهر این استان توسط اداره کل راه و شهرسازی استان خاتمه پیمان داده شوند.

به گزارش ایرنا، سید موسی خادمی روز شنبه در نشست شورای مسکن کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: طرح مسکن مهر جزء پیمان های عمومی بوده و دولت نیز بر اساس قانون می تواند به طور یک طرفه پیمانکاران کم کار و غیرفعال آن را خاتمه پیمان دهد.
وی گفت: پس از مذاکره و اعلام کتبی به پیمانکاران کم کار و غیرفعال طرح مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد 15 روز برای فعال شدن و تحویل به موقع واحدها به آنان مهلت داده شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: پس از خاتمه پیمان پیمانکاران کم کار و غیرفعال طرح مسکن مهر استان ادامه اجرای این طرح به پیمانکاران جدید واگذار شود.
خادمی بیان کرد: انشعاب های فاضلاب، آب، برق و گاز طرح مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد بر اساس یک برنامه زمان بندی مشخص نصب و موانع موجود بر سر آن برطرف شود.
وی عنوان کرد: متناسب با میزان پیشرفت فیزیکی نصب انشعاب های فاضلاب، آب، برق و گاز در واحدهای مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد هزینه آنها توسط اداره کل راه و شهرسازی پرداخت شود.
خادمی ابراز داشت: کمیته ای فرعی زیرمجموعه شورای مسکن کهگیلویه و بویراحمد با ریاست معاون عمرانی استاندار این استان برای پیگیری و رفع مشکلات مسکن ایثارگران استان تشکیل و فعال شود.
وی گفت: نشستی تا 15 روز آینده به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و حضور مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مدیران بانک های عامل استان برای بررسی دلایل کندی روند پرداخت تسهیلات بلاعوض بهسازی مسکن روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفر تشکیل شود.
پنج هزار و 127 واحد مسکن مهر در سه شهر اصلی کهگیلویه و بویراحمد شامل یاسوج، دوگنبدان و دهدشت وجود دارد که تاکنون یکهزار و 778 واحد واگذار، یکهزار و 450 واحد آماده واگذاری، حدود یکهزار واحد راکد و مابقی نیز در حال ساخت و ساز است.
میزان پیشرفت فیزیکی حدود سه هزار واحد مسکن مهر بهره برداری نشده در کهگیلویه و بویراحمد بالای 80 درصد است.
قرار است تا پایان سال جاری 2 هزار و 10 واحد مسکن مهر در سه شهر اصلی کهگیلویه و بویراحمد تحویل متقاضیان شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار