تاجگردون:رئیس جمهوری برای ارایه لایحه بودجه 96 به مجلس می آید. منطبق نبودن بودجه با برنامه ششم توسعه یکی از چالش های اصلی است.
کد خبر: ۳۳۷۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳ 03 December 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،غلام رضا تاجگردون ، که بر کمیسیون ،بودجه ی مجلس ریاست می کند ، در گفتگویی به برخی ، احتمالات در محتوای لایحه بودجه کشور در سال 96 پرداخته است و در این زمینه اعلام کرده است که روحانی فردا در جلسه علنی مجلس حاضر خواهد شد.
رئیس کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس، از حضور رئیس جمهوری در صحن علنی فردا برای ارایه لایحه بودجه ۹۶ کل کشور خبر داد.
غلامرضا تاجگردون درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با اشاره به حضور رئیس جمهور درنشست علنی فردا یک شنبه(14 آذرماه)، گفت: فردا رئیس جمهور برای تقدیم لایحه بودجه 96 کل کشور به مجلس می آید.

نماینده مردم گچساران و باشت درمجلس شورای اسلامی،بابیان اینکه منطبق نبودن لایحه بودجه 96 کل کشور با برنامه ششم توسعه یکی از چالش های اصلی است،افزود:حدس ما این است که دولت لایحه بودجه 96 را براساس سیاست های برنامه پنجم توسعه تدوین کرده باشد.

وی ادامه داد:عمل به سیاست های برنامه ششم از سوی دولت در تدوین لایحه بودجه 96 کل کشور،حدس دیگری است که انجام آن دور از ذهن نیست.

رئیس کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: طبق قانون پس از ارسال لایحه بودجه به مجلس،کمیسیون تلفیق برای بررسی آن تشکیل خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار